Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistelisin että mulla kesti naku-kusiaisessa kai jonkun kympin sileäksi just ja just jos sitäkään eikä oo ollu tapana suditella jne... miten busassa voi kestää yli 16tkm?PR2 2CT busan alla, 16200km takana ja ~milli keskellä jäljellä. Pitää ja kestää...
Kevyemmässä ja laiskemmassa pyörässä kestää vielä reipaasti paremmin niinku vanhassa PC25 cebarissani
Kestaahan ne, riippuu ajotavasta. Contilla oli 90-luvulla Conti Tour, jossa oli laidoissa kova seos ja keskella kivikova. Kesti VMaxin alla yli 16tkm. Pito oli kuivalla lahes hyvaksyttava, kunhan ei yrittanyt kaantya ja kostealla meni kuin vesikelkka.Muistelisin että mulla kesti naku-kusiaisessa kai jonkun kympin sileäksi just ja just jos sitäkään eikä oo ollu tapana suditella jne... miten busassa voi kestää yli 16tkm?PR2 2CT busan alla, 16200km takana ja ~milli keskellä jäljellä. Pitää ja kestää...
Kevyemmässä ja laiskemmassa pyörässä kestää vielä reipaasti paremmin niinku vanhassa PC25 cebarissani
Oliko PP ct2vai PR2 ct2 ?Muistelisin että mulla kesti naku-kusiaisessa kai jonkun kympin sileäksi just ja just jos sitäkään eikä oo ollu tapana suditella jne... miten busassa voi kestää yli 16tkm?PR2 2CT busan alla, 16200km takana ja ~milli keskellä jäljellä. Pitää ja kestää...
Samaa rinkulaa alla. Suosittelen.Itsellä alla Michelinin Pilot Power 2 CT:t eli juurikin tuollaiset 2-seosrenkaat. Niitä on paljon mm noiden 2-seos Pilot Road 2 lisäksi kehuttu ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Pito on oikeasti hyvä! Kilsoja kumeilla vain n 1000 mutta eipä myöskään näy mitään kulumisen merkkejä vaikka ajotapa on vähän raskaampi.![]()
Ihan noi PR2 2CT mitkä jykälläkin...Oliko PP ct2vai PR2 ct2 ?Muistelisin että mulla kesti naku-kusiaisessa kai jonkun kympin sileäksi just ja just jos sitäkään eikä oo ollu tapana suditella jne... miten busassa voi kestää yli 16tkm?PR2 2CT busan alla, 16200km takana ja ~milli keskellä jäljellä. Pitää ja kestää...
Pilot Powerille kymppi kankaille kuulosta aika normilta kevyelle pyörälle, iso Daytona vei 6-8 siihen lailliseen rajaan, riippuen ajosta.
Kaverin Tcatissa Pilot Road2 on kai rullannut ties kuin kauan..
Kadulle Road3 on oikein passeli. Jos ajat radalla tai mutkapätkillä yhtä kovaa kuin radalla niin sitten tuo Power CT2 on kyllä ihan loistava.Lainataas vähän hyvää ketjua:
Mitähän gummia vois kuvitella sigun pyörään seuraavaksi takaseks? Alkuperäinen Bridgestone näyttää 8200km jälkeen vähän kehnolta (merkit pinnassa ja jonkinverran halkeamia yms.)
Kuski siis täysi noviisi mutta chicken stripsejä kulutellaan pikkuhiljaa pois. Michelin Pilot Road 3:sta tietenkin katsellu mutta riittääkö tuossa pito rankempaan mutkailuun vai pitäisikö katsella vaikka Pilot Poweria, vaiko kokonaan toista merkkiä?
Älä missään nimessä mene pilaamaan pyörän ajo-ominaisuuksia millään "touring-renkaalla". Itse kokeilin bladessa metukan Z6:tta ja diablon stradaa, eikä voi puhua samasta pyörästä kuin PP2CT:n tai Metukan M3:n kanssa. Renkaan profiili on niin erilainen, että vaikka olin ajavinani rauhassa renkaanvaihtopaikasta kaverille, niin motarin rampeissa oli rengas käynyt reunasta reunaan.Lainataas vähän hyvää ketjua:
Mitähän gummia vois kuvitella sigun pyörään seuraavaksi takaseks? Alkuperäinen Bridgestone näyttää 8200km jälkeen vähän kehnolta (merkit pinnassa ja jonkinverran halkeamia yms.)
Kuski siis täysi noviisi mutta chicken stripsejä kulutellaan pikkuhiljaa pois. Michelin Pilot Road 3:sta tietenkin katsellu mutta riittääkö tuossa pito rankempaan mutkailuun vai pitäisikö katsella vaikka Pilot Poweria, vaiko kokonaan toista merkkiä?