• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

takaräystään poisto -->rapa roiskuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mammutti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kaks kautta oon ajanu ilman etulokaria, seuraava kausi menee varmasti ilman sitä ja lisäksi takalokasuoja tulee lyhenemään huomattavasti. kaikki tulee päälle mitä tieltä löytyy. tietoinen valinta varustelun suhteen. ulkonäkö ennenkaikkea, kuskin (mun) ulkonäöllä ei niin ole väliä.

niin, enhän mä käytä edes umpikypärää.  
tounge.gif
Joo, mutta sä ootkin hooreee miäs. Niil on eri meininki  
wink.gif

liv ty rait rait ty liv.
sama se on meininki vaikka olisin riumppimies...  
cool.gif

ai kustomaiz evri vehikle til ai dai
wink.gif
biggrin.gif
Älä ny helvetissä ääneen huutele rumpan laittamisista. Sulla menee maine
lookaround_orig.gif

Älä ny helvetissä ääneen huutele rumpan laittamisista. Sulla menee maine  
lookaround_orig.gif
mikä v*tun maine?  
biggrin.gif

eivaan ei oo vielä pyörää ollu joka ei ois modailuilta säästyny. ainakin Thruxtoni kiinnostais sikäli, mutta kyllä tallissa räikkä huutaa  jos sellasen jonainpäivänä laitan. ihan ekana se takalokari sieltä penkinalta talteen..  
wink.gif
Eikös teillä hooree miehillä ole vain ja ainoastaan yksi jota ei vaihdeta ja sooon hd. Muilla ajamisesta voidaan tuomita luopiona ikuiseen häpeä paaluun ja pilkka puuhun.

Eikös teillä hooree miehillä ole vain ja ainoastaan yksi jota ei vaihdeta ja sooon hd. Muilla ajamisesta voidaan tuomita luopiona ikuiseen häpeä paaluun ja pilkka puuhun.
voi se joillain olla noinkin. mä vaan ajan sillä millä ite tykkään ja mihin raha ja luovuus riittää. sehän se on sitä parasta kapinaa kun ei muiden mielipiteistä välitä.
wink.gif

Back