Minä ajelin Voikkaan suunnalla onnellisesti kohti Juhannus seikkailuja. Pari pompperii meni edellä ja jäin kattelee heitin takavaloja, van jokos sitten taakse ilmaatui amis-teini corolla ja suorastaan nuoleskeli takamustani! Kävi....
A: vituttamaan
B: jännittämään ja vähän pelottamaankin, ettei nyt parane äkkijarrutuksia tehä..
C: miettimään taannoin lukemaani artikkelia, jossa motoristi jäi bemarin alle, kun bemari ajoi takaa yli....
No, tie oli mutkainen ja corolla vaa nuoleskeli varmaan 10 km verran.. meni viimein ohi, God Thanks....
Mopokortin saatuani, huomasin tuossa muuten itse autolla ajaessa, että mustahan onkii tullu rauhallinen kuski. Jotain hyvää siis, sillä aiemmin kaasujalka oli melko löysällä...
PS. Pompperit meni menojaa, kumin käry kyllä tuli jossaa vaiheessa vastaan!
Hyvää Juhannusta kaikille!
A: vituttamaan
B: jännittämään ja vähän pelottamaankin, ettei nyt parane äkkijarrutuksia tehä..
C: miettimään taannoin lukemaani artikkelia, jossa motoristi jäi bemarin alle, kun bemari ajoi takaa yli....
No, tie oli mutkainen ja corolla vaa nuoleskeli varmaan 10 km verran.. meni viimein ohi, God Thanks....
Mopokortin saatuani, huomasin tuossa muuten itse autolla ajaessa, että mustahan onkii tullu rauhallinen kuski. Jotain hyvää siis, sillä aiemmin kaasujalka oli melko löysällä...
PS. Pompperit meni menojaa, kumin käry kyllä tuli jossaa vaiheessa vastaan!
Hyvää Juhannusta kaikille!