• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Takalaukkuteline BMWK1200GT vm.2004?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bele
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikähän tukeva takalaukuteline sopisi ns.heittämällä K1200GT vm.2004 pyörään?

Jos tarkoitat muulle kuin Bemun omalle laukulle, niin EMC:n mukaan ei mikään. 2007- mallin perälevyyn saa esim. Givin/Kapan takatelineen suoraan kiinni, mutta vanhempi malli tarvitsee vielä "väliraudan". On tällä hetkellä maahantuojaltakin loppu, mutta heinäkuun lopulla pitäisi tulla lisää...

Minulla on kyseisessä kulkineessa Hepco&Becker laukku (52l) ja merkkikoht. kiinnitysrauta.On pysynyt 2 kesää ja 30000 km hyvin.

l-p sanoi:
Minulla on kyseisessä kulkineessa Hepco&Becker laukku (52l) ja merkkikoht. kiinnitysrauta.On pysynyt 2 kesää ja 30000 km hyvin.
Olen lähdössä saksaan hakemaan pyörää ja ottaisin raudat mukaani, ettei tarvitsisi tuhlata aikaa saksassa niiden hakemiseeen. Laukkuja on helpoimmin saatavilla.

Back