• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Takakumi puhki voiko paikata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SoRsA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei mielestäni kannata paikata. Itse vein juuri renkaan vaihdettavaksi kun meni ruuvi renkaan läpi. Moottoripyörän renkaissa ei ole auton renkaiden metalli-rakennetta vaan ainoastaan nylon langat, joten mp:n rengas saattaa revetä hyvällä tuurilla. Eivätkä mp-liikkeet tästä syystä mielellään paikkailekkaan renkaita koska tällöin vastuu paikasta on heillä.

Niin siis tästä nyt unohtui se seikka kertoa, että mp-liikkeissä näin väittivät. Tosin tässä voi hyvinkin olla taka-ajatuksena uuden renkaan myynti hyväuskoiselle asiakkaalle. Itse kuitenkin katsoin parhaaksi vaihtaa koko renkaan reiän suuruudesta johtuen.

kiitoksia vastauksista!Ajattelin pistää ihan sen paikan kun se näytttää toimivan päivittäisessä ajossa mut asia on sitten taas erikseenet jos menee radalle pärräämään!soitin rengasliikkeeeseen ja ne sano et jos se on keskellä rengasta ne paikkaa sen mut jos sivulla niin sitten on parempi ostaa uusi!Rengas on muuten ihan hyvä kuntoinen!

Ajoin 17000tkm Tube paikatulla takanakilla ei mitään ongelmaa.
Millä kumilla pääsee 17 miljuunaa km?? Mäki tahon semmosen
withstupid.gif
idea3.gif

Oletan tuon matkan olevan kuitenkin 17000 km, kestääkö GSX14:n alla joku rengas noin pitkään, ja ehkä sillä oli ajettu jo ennen paikkaustarvettakin jonkin verran. Oletko ajanut suomessa tuon matkan vai jossain muualla. Mulla kestää ehkä 6 tonnin huoltoon asti ensimmäinen rengas, eikä mitään kumin polttoa, ehkä jokunen rivakampi kiihdytys.

Oletan tuon matkan olevan kuitenkin 17000 km, kestääkö GSX14:n alla joku rengas noin pitkään, ja ehkä sillä oli ajettu jo ennen paikkaustarvettakin jonkin verran. Oletko ajanut suomessa tuon matkan vai jossain muualla. Mulla kestää ehkä 6 tonnin huoltoon asti ensimmäinen rengas, eikä mitään kumin polttoa, ehkä jokunen rivakampi kiihdytys.
Samaa olen aina ihmetellyt itsekin. Tosin vääntö ja etenkin siitä nauttiminen syö rengasta kiivaaseen tahtiin. Autojonon matkassa ajelemalla kumia säästyy.

Vähän taas aihetta sivuten, mutta kyllä mulla kesti B6:sessa suzukissa ensiasennus takanen 21tkm. Tosin eihän pikku banditti todellakaan ole mikään vääntöpeli. Mutta kyllä sillä tuli ajettua se mitä se raukka meni.

Tosiaan oikea kilsa määrä oli 17000km.Kyllä se kestää kun ei sudittele.2004 kävin Garda järvellä lomalla 2005 Ruotsia ristiin rastiin muuten kotimaassa
062802moto_prv.gif

Back