• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taitava vai viisas kuljettaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Taitava vai viisas kuljettaja -

• Taitava Joudut tilanteisiin joista selviät vain taidoillasi

Ääniä: 1 50,0%
  • Viisas Et joudu tilanteisiin joista vain taitava selviää

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
taitooni nähden viisas...

En tosin pidä itseäni ihan taitamattomanakaan, kun olen selvinnyt tilanteistakin joihin en olisi halunnut joutua.

olen taitamaton jälkiviisas
thumbs-up.gif

Tuskin kumpaakaan, mutta ajauduin tilanteeseen, josta en selvinnyt; oli pakko aloittaa mopoilu 20v:n tauon jälkeen uudelleen reilu vuosi sitten.

Kaippa sitä haluu kuvitella olevansa fiksu kuski.. Ainaski oon vielä hengissä, eikä henki montaa kertaa viel oo ollu uhattunakaan (kypärä päässä)!!!  
smile_org.gif

Taitava en ole koskaan ollut ja murtunenesta kehräsluusta päätellen en vielä viisaskaan. Rohkeutta ja siihen läheisesti liittyvää tyhmyyttä on ollut takavuosina enemmänkin. Ynnä onnea kun ei ole mitään sen ihmeempää sattunut.

Kun oppisi riittävästi tunnistamaan riskitilanteet niin sekin riittäisi jo pitkälle.

Back