PrivateeR
MotOrg ry jäsen
Mä tarjoon moottorisahan. Ostettu viime vuonna, käytetty kerran, tekee siis hyvää jälkeä.Voi jumalauta. Saunan taakse voisi kyllä raivata tilaa tollaselle skoijarille. päts päts...Vielä muita Jessen kepposia...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tarjoon moottorisahan. Ostettu viime vuonna, käytetty kerran, tekee siis hyvää jälkeä.Voi jumalauta. Saunan taakse voisi kyllä raivata tilaa tollaselle skoijarille. päts päts...Vielä muita Jessen kepposia...
Tottakai ja nimenomaan kannattaa tehdä!En usko että kannattaa edes rikosilmoitusta tehdä...
Käsittääkseni valtionkonttori korvaan vaan jos on henkilövahinkoja. Autoni varastettiin niin en saanut siihenkään mitään vaikka tekijä on jo istumassa.Eikö tuomion julistamisen jälkeen ole mahdollista anoa korvaukset valtionkonttorista?
juu ei maksa..työkaveria kusetettiin kans täl taval joku aika sitten..eipä taida valtio maksaa korvauksia esinevahingoista.. ainoastaan tyyliin pahoinpitelyn uhrit saavat korvausta kivusta ja särystä tms..Eikö tuomion julistamisen jälkeen ole mahdollista anoa korvaukset valtionkonttorista?
Tee nyt se rikosilmoitus, vaikka olisi kyseessä vain vitosesta...Kyllähän sitä varmaan seuraavassa kaupassa on vähä varovaisempi.. Noi ennakko maksut on vaan niin isoja että jos kaupan arvo ei ole montaa kymppiä niin ei kehtais ylimääräsiä maksella...
Tämä tyyppi on kyllä todella hyvä puhumaan ja vaihdeltiin useita tekstareitaki....
Ois pitäny hoksata ehottaa että satun juuri sielläpäin liikkumaan että voinko käydä hakemassa...
Ois ja ois, oppirahat oon maksanu ja toivottavasti joillekkin teistä on tästä hyötyä..![]()
+1Eikö tänä ulkoistamisen aikakaudella voitaisi ulkoistaa myös vankeinhoito Venäjälle? Varmaan tulisi vanki puolta halvemmaksikin valtiolle![]()
Kymmennys taitaisi riittää...+1Eikö tänä ulkoistamisen aikakaudella voitaisi ulkoistaa myös vankeinhoito Venäjälle? Varmaan tulisi vanki puolta halvemmaksikin valtiolle![]()
![]()