Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
*NÖRD*Ikinä en ole lautailua kokeillut, enkä kokeile nytkään![]()
sanoi:6:30 Startti Kauniaisista, MadMan & Muke83
6:45 Leppävaara, tomij:n noutopaikka
7:00 Mäkkylä, Zia:n piha
7:40 Tikkurilan asema, anna kyytiin
7:55 Koivukylä, Gasmonkeyn piha
8:00 Startti kohti Nilsiää
Ja jos jokainen kyytiintulija tosiaan viitsisi ottaa 20 €uron setelin mukaan, niin maksu hoituu näppärästi.
Kiitos!
Katos perkule, satutkin tulemaan samaan aikaanHeips
Eli jos jäit rannalle ruikuttamaan niin vielä olis mahdollisuus päästä tahkolle samaan aikaan.
Meidän mökki on 200m raflasta ja 5 tähteä.
Hintaa vkl tulisi 60€
Kyseessä on 28 ihmistä isoissa mökeissä ( ulkomaalaisia vaihtareita ja amk opiskelijoita)
Nopea soitto mulle jos kiinnostaa 050-3428291
Heh, kilttiä tehdä mulle aikataulu valmiiksNo niin. Meiän aikataulu on seuraava:
6:30 Startti Kauniaisista, MadMan & Muke83
6:45 Leppävaara, tomij:n noutopaikka
7:00 Mäkkylä, Zia:n piha
7:40 Tikkurilan asema, anna kyytiin
7:55 Koivukylä, Gasmonkeyn piha
8:00 Startti kohti Nilsiää
Ja jos jokainen kyytiintulija tosiaan viitsisi ottaa 20 €uron setelin mukaan, niin maksu hoituu näppärästi.
Kiitos!
PS. anna, klo 7:22 Hesasta lähtevä k-juna on Tiksissä 7:40![]()
Edellinen k-juna taas lähtee 7:12 ja on Tiksissä 7:30...
Mahtavaa. Lyhyt matka jatkoille.Heips
Eli jos jäit rannalle ruikuttamaan niin vielä olis mahdollisuus päästä tahkolle samaan aikaan.
Meidän mökki on 200m raflasta ja 5 tähteä.
Hintaa vkl tulisi 60€
Kyseessä on 28 ihmistä isoissa mökeissä ( ulkomaalaisia vaihtareita ja amk opiskelijoita)
Nopea soitto mulle jos kiinnostaa 050-3428291
Team vålvåhan voi hakea sen kesän reissumankan...Ottikohan kukaan sitä mankkaa... Noh..
Team vålvå tulee sitten illalla valmiiksi lämmitettyyn saunaan..![]()
![]()
Team VÅLVÅ noutaa Italiasta ostetun mankan matkalla mökiltä ja ottaa sen mukaan.Team vålvåhan voi hakea sen kesän reissumankan...Ottikohan kukaan sitä mankkaa... Noh..
Jos se vielä on siellä veneessä tallella....![]()
![]()
No perkule! Hieno homma!Team VÅLVÅ noutaa Italiasta ostetun mankan matkalla mökiltä ja ottaa sen mukaan.Team vålvåhan voi hakea sen kesän reissumankan...Ottikohan kukaan sitä mankkaa... Noh..
Jos se vielä on siellä veneessä tallella....![]()
![]()
![]()
Jaahas... no siellä Team Bimmerin "lemmenluolassa" voi olla vaikka mitä. Sieltä mä lattialta löysin mun kadonneet koti/työ/mökki jne avaimetkin.Ja Petri, mulla on sun Tommy-kalsaritpistänkö postiin![]()
![]()