• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tahko ski&afterski vol.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei millään pahalla madde sun idealismia kohtaan, mut tohon aikaan klo 7-8 aamuruuhkassa ei kannata suunnitella kauheen montaa mutkaa ja poimimissuuntaa, jos meinataan ikinä päästä ulos pk-seudulta ajoissa..

Ei se katsos suju täällä cityssä niin nopsaan tuo siirtyminen kuin siellä maalla
tounge.gif
No juu, täytyy tunnustaa, että unohdin koko ruuhkahommelin vaikka eilen just kaveria siitä varottelin... jotenki ajattelin et ku on vapaapäivä, niin ruuhkaa ei ole (ihan ku kaikilla ois vapaa ku mulla on)
biggrin.gif

sanoi:
Jos kyyti lähtis Kauniaisista siten, et olisitte klo 7 Olarissa, te ehtisitte hyvällä tsägällä 7.30 Leppävaaraan (huomioiden et Kaitsu on kuitenkin myöhässä
wink.gif
), ja ehkä oltais 8.00 Koivukylässä.. 8.30 päästäs ehkä oikeesti liikkeelle.

Kuulostaa suunnitelmalta, paitsi että Kaitsu EI OLE tällä kertaa myöhässä. Muistaakseni viime vuonnakin oli suht ajoissa. Eihän kai Kaitsu meiän luottamusta pettäis tälläkään kertaa, eihän ;)

Järkkäilkää te nyt keskenänne toi Espoon lähtöpaikka sopivaks, niin me tullaan sit sieltä noutamaan.

Maalla...
smile_org.gif

Mjoo, kyllä se Perkkaa käy hyvin. Ootko siis Zia ite (+ mahd. Anna?) hyppäämässä myös Perkkaalta kyytiin vai Lepuskista? Itselleni ideaalista olisi jättää oma auto Stella Business Parkin talliin (Lars Sonckin kaarella). Eihän meidän tietty ihan samassa köntissä tarvi kaikkien hypätä kyytiin, mutta ainahan se jouduttaa...
062802moto_prv.gif
Juu kyllä mä Stellan tiedän, itsekin ollu siellä töissä
smile_org.gif
No ajatus oli että mut (tai Anna myös?) poimittais Mäkkylästä, 3 min Stellasta. Mut ennen kuin säädetään enempää tätä kuvioo niin Anna varmaan kans kertoo mielipiteensä
smile_org.gif

Mut ennen kuin säädetään enempää tätä kuvioo niin Anna varmaan kans kertoo mielipiteensä
smile_org.gif
Juu  
smile_org.gif
Mä olin jättänyt säätämisen foorumilla kokonaan väliin ja olin ilmoittanut maddelle, että tuun junalla/bussilla jonnekin teidän reitin varrelle (pk-seudulle kuitenkin  
tounge.gif
).

Tarkemman paikan/ajan ajattelin sopia sitten kuskin kanssa suoraan, kun teidän reitti selvenee  
smile_org.gif

Mut aikataulusta... olisi kiva ehtiä sinne Tahkolle ajoissa, kun kerran vapaapäivän ottaa töistä (muutenhan sinne voisi lähteä töiden jälkeenkin, jos ei mäkeen mene). Eli mieluummin kasilta startti (siis pois pk-seudulta kohti Tahkoa, ei keräilykierroksen aloitus).

Mut ennen kuin säädetään enempää tätä kuvioo niin Anna varmaan kans kertoo mielipiteensä
smile_org.gif
Juu  
smile_org.gif
Mä olin jättänyt säätämisen foorumilla kokonaan väliin ja olin ilmoittanut maddelle, että tuun junalla/bussilla jonnekin teidän reitin varrelle (pk-seudulle kuitenkin  
tounge.gif
).

Tarkemman paikan/ajan ajattelin sopia sitten kuskin kanssa suoraan, kun teidän reitti selvenee  
smile_org.gif

Mut aikataulusta... olisi kiva ehtiä sinne Tahkolle ajoissa, kun kerran vapaapäivän ottaa töistä (muutenhan sinne voisi lähteä töiden jälkeenkin, jos ei mäkeen mene). Eli mieluummin kasilta startti (siis pois pk-seudulta kohti Tahkoa, ei keräilykierroksen aloitus).
Aikasempi lähtö rulez
buttrock.gif

Okei... me lähetään Granista pual seittemältä... Miettikää te kaupunkilaiset miten aikataulu siitä eteenpäin sitten jatkuu.

Ja ilmottakaa mulle niitä osotteita, muuten en osaa perille
smile_org.gif

La 12.2 ohjelmassa:

-KissFM WINTERCAMP (jättäkää lapset kotiin...)
tounge.gif
klo 14:00--MONOTANSSIT Nipasella!
-Skimbaajan testikeskus klo 12-16
-Tahko GP SG
-vamos a'la PLAYA ft. Päivi Lepistö soittaa 80 ja 90 luvun hittejä.
-Wanhanajan LAVATANSSIT Nipasella!

Et sitä odotellessa!

Joo ja älkää tänne ainakaan erehtykö..
tounge.gif

Mantturock PE 11.2.2005
Esiintymässä bändejä Nilsiästä, Rautavaralta, Varpaisjärveltä ja Siilinjärveltä.

Palauteraadin valitsema bändi pääse sudioon tekemään demoa.

PÄIHTEETÖN tapahtuma!
*puffa
*Dj
Bändien jälkeen disco.
Liput 3 €, Nilsiän ELMU:n jäsenet 2 €

La 12.2 ohjelmassa:

-KissFM WINTERCAMP (jättäkää lapset kotiin...)
tounge.gif
klo
-vamos a'la PLAYA ft. Päivi Lepistö soittaa 80 ja 90 luvun hittejä.
-Wanhanajan LAVATANSSIT Nipasella!

Et sitä odotellessa!
No hitto!80-ja 90-luvun hittejä!!! Tää on mun juttu! Toivottavasti Päivi on jo oppinu laulamaan... pari kertaa Movetronin aikoina livenauhoituksia kuulleena ei voinu laulua kauheesti kehua. Mut onhan tässä ollu aikaa harjotella
smile_org.gif

Hyvältä kuulostaa kyllä
smile_org.gif
Ja mikä jottei paikallisia räkänokkabändejäki vois käydä kuikuilemassa...

Onks ketään muuta joka ois ajatellut harrastaa jotain auttavaa laudan kanssa säheltämistä, vai joudunko yksin konttailemaan jos otan myös laudan mukaan..? En tosin aio käyttää siihen kuin max. muutaman tunnin/pvä, ei äässi kestä enempää muksahtelua
tounge.gif
Loppuaika vedetään sit suksilla
smile_org.gif

Onks ketään muuta joka ois ajatellut harrastaa jotain auttavaa laudan kanssa säheltämistä, vai joudunko yksin konttailemaan jos otan myös laudan mukaan..? En tosin aio käyttää siihen kuin max. muutaman tunnin/pvä, ei äässi kestä enempää muksahtelua
tounge.gif
smile_org.gif
Tarkoitus olisi ehkä koittaa lautaa, riippuu siitä rupeeko suksilla tympäisemään laskeminen, eli rinteen kunnosta yms. Mutta sen näkee vasta lauantaina. 2 krt olen elämässni koittanut, eikä se kroppaa paria tuntia kauempaa ole kestänyt...
buttrock.gif

tounge.gif
smile_org.gif
Tottakai mäkeen PE ja LA!! eihän se pois sulje
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

tounge.gif
smile_org.gif
Tottakai mäkeen PE ja LA!! eihän se pois sulje  
033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

biggrin.gif
Tottakai mäkeen PE, LA ja SU
tounge.gif
Eikä todellakaan pois sulje
033102beer_1_prv.gif
, vois itse asiassa olla hyvä idea ottaa pari extrarohkaisuryyppyä päivän mittaan, jos alkais se lautailukin sujumaan vähän paremmin
biggrin.gif

Vois itse asiassa olla hyvä idea ottaa pari extrarohkaisuryyppyä päivän mittaan, jos alkais se lautailukin sujumaan vähän paremmin
biggrin.gif
Suosittelen retkipatjan laskostamista sen äässin kohdalle rohkaisuryyppyjen sijaan. Tai ainakin lisäksi. Se perse tulee nimittäin oikeasti kipeeksi lautailua harjotellessa
smile_org.gif

Joku maskottipuku vois olla asiallinen tossa hommassa... Niinku vaik Tiku tai Taku tms.
tounge.gif

Jottei kuljettaja tarvitse turhaan poimia matkustajia, voivat matkustajat näppärästi mennä Tahkolle bussilla. Ohessa linkki Bussihinnat ja aikataulut.
Helppohan se sieltä Etelästä on huudella, kun kaikki matkustajat on matkan varrella muutenkin. Toista se on täällä pohojosessa. Ja kuljettaja ne matkustajat bussiinkin poimii, että universaali kärsimys ei juuri vähenisi. Tämän kerran voin siis kyseiseen uhraukseen taipua.

Back