• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tahko ski&afterski vol.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koko lasku maksettu, nyt sitten vaan ootellaan ja toivotaan paaaaaljon lunta Tahkolle
smile_org.gif

Hyvähyvähyvähyvähyvähyvähyvä!!!!

smile_org.gif

Pitää varmaan kyytejä mietiskellä jossain vaiheessa. Meillä on sellanen mahollisuus ehkä, että otettais seittemän hengen tila-auto ja siihen kärry perään, että saadaan mopo taas mukaan. vio myös olla, että ei saada, pitää varmistaa asia. Oisko PK-jengillä innostusta osallistua bensakuluihin? Tuohan ois ehkä samalla välttävä hiihtobussi ku Kenne on nähtävästi venemessuilla.

Hyvähyvähyvähyvähyvähyvähyvä!!!!

smile_org.gif

Pitää varmaan kyytejä mietiskellä jossain vaiheessa. Meillä on sellanen mahollisuus ehkä, että otettais seittemän hengen tila-auto ja siihen kärry perään, että saadaan mopo taas mukaan. vio myös olla, että ei saada, pitää varmistaa asia. Oisko PK-jengillä innostusta osallistua bensakuluihin? Tuohan ois ehkä samalla välttävä hiihtobussi ku Kenne on nähtävästi venemessuilla.
Juu. Tää osallistuu kimppakyytiin kyytiä tarvitsevana...
Ja bensakuluihin osallistun luonnollisesti.

Pitää varmaan kyytejä mietiskellä jossain vaiheessa. Meillä on sellanen mahollisuus ehkä, että otettais seittemän hengen tila-auto ja siihen kärry perään, että saadaan mopo taas mukaan. vio myös olla, että ei saada, pitää varmistaa asia.
JOS saisit tän auton, niin milloin olisi tarkoitus lähteä matkaan..? Mää ainakin haluisin lähtee jo pe aamusta että ehtii pe vielä mäkeen.. tai ainakin saunaan ja
033102beer_1_prv.gif

Minä lähden matkaan omalla, melko tilavalla autolla (Volvo S80) ja kyytiin mahtuu itseni lisäksi 3 henkeä. Sukset ja laudat mahtuvat suksibotskiin, moottoripyöriä ei mahdu kyytiin tällä kertaa. Kyytiä tarvitsevat ilmoittautukoot minulle.

Sanna ja Vesa ovat ilmoittautuneet kyytiin, joten noin 1 paikka vielä vapaana.

Nyt ei ole enää yhtään paikkaa vapaana, koska myös Sumppa uskaltautuu samaan kyytiin.

Pitää varmaan kyytejä mietiskellä jossain vaiheessa. Meillä on sellanen mahollisuus ehkä, että otettais seittemän hengen tila-auto ja siihen kärry perään, että saadaan mopo taas mukaan. vio myös olla, että ei saada, pitää varmistaa asia.
JOS saisit tän auton, niin milloin olisi tarkoitus lähteä matkaan..? Mää ainakin haluisin lähtee jo pe aamusta että ehtii pe vielä mäkeen.. tai ainakin saunaan ja
033102beer_1_prv.gif
Ai hitto... eipä tullu mietttyä tota ollenkaan. Aikasinhan ois toki kiva lähteä ja jos perjantain ottaa vapaaksi, niin sitten voisi tosiaan lähtä jo aikaisin pe-aamuna, jolloin olisi koko päivä aikaa Tahkolla. Sunnuntaina kun pitää kohtuuaikaisin jo lähteä takaisinpäin.

Asiasta tullaan keskustelemaan! Ja pitää nyt tietty eka varmistaa se auto... sierraan ei montaa ylimäärästä mahu.

Ai hitto... eipä tullu mietttyä tota ollenkaan. Aikasinhan ois toki kiva lähteä ja jos perjantain ottaa vapaaksi, niin sitten voisi tosiaan lähtä jo aikaisin pe-aamuna, jolloin olisi koko päivä aikaa Tahkolla. Sunnuntaina kun pitää kohtuuaikaisin jo lähteä takaisinpäin.
Miks pitäs sunnuntaina lähtee kohtuuaikasin jo takasin päin?
wink.gif
Viime vuonna eräät lähti jo puolen päivän aikaan, kun taas eräät laski viiteen asti puolityhjissä rinteissä loistavassa säässä, ja oli ennen puoltayötä kotona..
smile_org.gif

Miks pitäs sunnuntaina lähtee kohtuuaikasin jo takasin päin?
wink.gif
Viime vuonna eräät lähti jo puolen päivän aikaan, kun taas eräät laski viiteen asti puolityhjissä rinteissä loistavassa säässä, ja oli ennen puoltayötä kotona..
smile_org.gif
Siks ku tänä vuonna sataa vettä... ja pienten poikien pitää olla jo nukkumassa puolilta öin. Viimeks sitäpaitsi haettiin Otto hoidosta, joten heitettiin lenkki Kotkan kautta...

Mtu sitä katotaan sit tilanteen mukaan.

Tää tulis ilomielin johonkin kyytiin (osallistun toki bensarahoihin).  
smile_org.gif

Ajattelin ottaa perjantain vapaaks, joten aikaisin aamusta (=> perjantaina jo mäkeen) olisi kiva lähteä. Ja takaisinpäin mieluummin sunnuntai-iltapäivänä mäenlaskun jälkeen.

Jos kyytiä ei löydy, yritän pummata veljeltä auton ja sinne mahtuu sitten itseni lisäksi mukavasti 3 kyytiläistä. Boksikin tietääkseni on.

Minä olen lähdössä pe iltapäivästä, mäkeen ei ehdi perjantaina, mutta saunaan ja Piazzalle kyllä. Takaisin su alkuiltapäivästä.

Jos aikataulut natsaavat, niin voin tulla kyytiin tai jos ei, niin ajella sinne omalla autolla. Onko Acella samat ajat tänäkin vuonna
wink.gif

No niin.... auto on, mutta ei koukkua, joten mopoja ei tänä vuonna sitten mukaan taida tulla. No eihän niitä kukaan taida kaivatakaan, mun lisäks.

Autoon mahtunee meiän lisäks 5 ihmistä ja kaikkien kamat. Suksiboksikin on. Lähtö perjantaiaamuna Järvenpään asemalta, paluu sitten sunnuntailaskujen jälkeen.

Miltä kuulostaa?

EDIT: Kyytiin tulossa:

Zia
Anna
Kawa600
Gasmonkey
tomij

Eli auto on täynnä. Kiitos
smile_org.gif

Olen tehnyt itseni kanssa vahvan aiesopimuksen lähteä omalla autolla. Kokemuksen mukaan messiin mahtuisi pari lisähiihtäjää sikälimikäli molempien varustus on yhdet skimbat tai lauta plus se standardi lätkä-/meikkikassi. Sponsorisyistä johtuen bensa- tms. kuluja ei tule. Lähtö pe-aamuna/ip ja paluu su joskus.

niin ja siis lähtö espoo/hesa/vantaa-akselilta

Yksi peruutuspaikka olis varauksessa... Eli jos joku ei syystä tai toisesta halua/ kykene mukaan, mun kaveri olis halukas täyttämään paikan... Ilmoa mulle sit heti!!!

Hyvien tapojeni mukaisesti herään tässä vaiheessa!
biggrin.gif

Eli jos jollakulla on halukkuutta peruuttaa oma reissunsa niin mielelläni voin sen lunastaa! Tai sitten jos lisävuode mahdollisuuksia on olemassa (Zia?)
niin...edellyttäen tietysti, että ylipäätään kelpuutatte mut mukaan...?
omg.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Back