Lupaat vaan...otatkos mut kainaloon nukkumaan? lupaan olla ihan kiltistiAziaaaYeah, sait punkkapaikan.Siis onkstäällä nyt vielä tilaa, messissä jos on.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lupaat vaan...otatkos mut kainaloon nukkumaan? lupaan olla ihan kiltistiAziaaaYeah, sait punkkapaikan.Siis onkstäällä nyt vielä tilaa, messissä jos on.![]()
![]()
Siivous maksaa tässä tönössä 95 egee, että melkein olisin ennemmin valmis vähän imuria liikuttamaan.. Mutta tästähän voi kukin esittää mielipiteensäMites, paljon siivous kustantais lisäks? Lienee jokusen kymmentä egee totaalisti eli arvaten luokkaa max. 5 egee per naama. Tietty jos on konsensus siitä että siivousmotivaatio on sunnuntaiaamupäivällä tapissa, parin vuorokauden häröilyn jälkeen, niin mikäs siinä...![]()
Erittäin hyvin sanottuJa ne keitä ei siivoaminen nappaa, voi sitten maksaa niille ketkä sen tekevät...![]()
mun siivouspalvelut tulee sitten todella kalliiksi...Erittäin hyvin sanottuJa ne keitä ei siivoaminen nappaa, voi sitten maksaa niille ketkä sen tekevät...![]()
![]()
Se on aina halpaa jos rahalla selviää.mun siivouspalvelut tulee sitten todella kalliiksi...Erittäin hyvin sanottuJa ne keitä ei siivoaminen nappaa, voi sitten maksaa niille ketkä sen tekevät...![]()
![]()
![]()
95 egee...? Mein Gott. Kallista pilaa.Siivous maksaa tässä tönössä 95 egee, että melkein olisin ennemmin valmis vähän imuria liikuttamaan.. Mutta tästähän voi kukin esittää mielipiteensäMites, paljon siivous kustantais lisäks? Lienee jokusen kymmentä egee totaalisti eli arvaten luokkaa max. 5 egee per naama. Tietty jos on konsensus siitä että siivousmotivaatio on sunnuntaiaamupäivällä tapissa, parin vuorokauden häröilyn jälkeen, niin mikäs siinä...![]()
![]()
Mä oon ollu siis vähintään yhtä kiltti, koska homma on nyt maksettu Haltsun ja Veskun osalta!Oon vissin ollu kiltti (jepjep) kun pukki toi palkan. No, maksettu pois pyörimästä.