• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taas talvisäilytyksestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ael
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muistelen että talvisäilytystä on täällä jossakin käsitelty, joten heittääkää linkki.
Meneekö mun mopo rikki jos se on kylmässä, mutta muuten suojassa varastossa talven, ja öljyt on vaihdettu yms. Kyllä ainakin mun 20 v auto vielä kulkee vaikka on aina ulkona , ei kai mopo sen herkempi ole. Mutta jos kylmäsäilytyksestä tulee jotakin erityistä mieleen niin kertoilkaa.
PS. Löytyykö Tampereelta tallipaikkaa ?
sport05.gif

Tää olis kans kiinnostunu tallipaikasta, ja iso lussa jos Länsi Tampereella.

ael. Kiinnostasko kimppatalli??

040-5440052

Itse olen säilyttänyt meidän pienessä varastossa, missä on talvella kuivaa ja viileää. Pakkasta siellä ei ihan taida olla, mutta ei kyllä lämmintäkään. Akkuakaan en ottanut talveksi irti ja silti pelaa moitteetta.

Taas lähtee jokavuotinen keskustelu käyntiin.  
thumbs-up.gif

Täällä ainakin puitu samaa asiaa:
KLIK
KLOK

Eli yhteenvetona, uudet öljyt ja akkukaapelit irti?

Mutta hei, vielähän tässä on ajokautta reilusti jäljellä  
062802moto_prv.gif

Juu seuratkaa noita vanhoja ketjuja.

Mutta sen verran , että jos oikeesti kylmässä paikassa säilytät(te) , niin tarkistakaas myös jäähdytysnesteen pakkaskestävyys.

Ettei tuu ikävää yllätystä kevääksi...

Viel ajokausi jatkuu
tounge.gif

062802moto_prv.gif

Back