G
Guest
Guest
sanoi:Ei nois oo tehoo![]()
Onhan noissa kaksi kertaa nii paljo ku niis ku Vermos kiertää
Tietääks kukaa paljo oli tehoo siin mopos mil Tasaris pörrättiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanoi:Ei nois oo tehoo![]()
Ei mitään tietoa, mut siinä tasarin mopossa OLI tehoa. Perstuntumalta ainakin semmonen nelisen kWaattia, saatto olla kuuskin.sanoi:Ei nois oo tehoo![]()
Onhan noissa kaksi kertaa nii paljo ku niis ku Vermos kiertää![]()
Tietääks kukaa paljo oli tehoo siin mopos mil Tasaris pörrättiin?
Niinpä. Tarkistin asian, 7 kWEi mitään tietoa, mut siinä tasarin mopossa OLI tehoa. Perstuntumalta ainakin semmonen nelisen kWaattia, saatto olla kuuskin.
....jens...jens...oikea käteni....Älä nyt heti tuomitse ajatustano nyt mää ymmärrän...![]()
ja kyll mä luulen et tonnekki pääsee halvemmalla omilla pyörillä.....
ei mull oo varaa pitää kahta pyörää...tai saatika ostaa...ellei lotto voitto napsahda..eli mää jatkan tuol käyntiä sillon ku fyffee on ...ni pääsee vähän fiilistelee...ja sithän se kevät taas koittaa ja pääsee omall pyöräl vetelee![]()
![]()
eli jos jostain yhtäkkii saan 500 e ylimäärästä ni mesissä...mut pikkasen epätoden näköstä
![]()
Tämähän on tällaista pitkän aikavälin haaveilua... Suunnitteleminen ja haaveileminenhan on ihan huippua
...pitää kuitenkin alkaa selvitteleen ja junaileen, jos sitä vaikka joskus olis tuollainen tunnin kaahausvuoro jossain.![]()
Varmaan tuolla tulee käytyä tämä talvi. Niin ja jos mä ostan tuollasen mopon niin saat sit lainaa sitä sillä ehdolla että et keuli hirveesti tai kaadu... ainakaan pahasti![]()
Lähden tästä lottoamaan![]()
Onko noi puhtaasti ratavehkeitä? Mistään mitään ymmärrä, mut eikös tuollaista saisi maastovehkeenäkin? Sellaiselle voisi olla käyttöä radan ulkopuolellakin.Vai tehotko vaan kiinnostaa. Haluutko sä tuollasen johonkin lentokenttäajoihin tai varttimailillePaljonko noilla pääsee, jos vaikka ööö... ajaisi suoraan vaikka lentokentällä? Tehot?![]()
Kai noi kulkee yli sataa varsinkin jos kuljettajana on tällainen neuvolassa punnittava![]()
Tuotahan määki ajattelin. Mut mun elämän tarkoitushan on olla täysin naurettava ympäri vuoden!**ttu: voisit olla hauska näky tuollasen pikkumopon selässä kun oot tuollanen hukkapätkä.