• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taas olisi syystarjousmopoja nettimotos.

Milenkiintoinen tuon 'Ei kaaduttu, eikä ajettu radalla' mainospuhe. Ihan kun radalla ajaminen tekisi pyörälle vähintäänkin yhtä pahaa kuin kaataminen
smile_org.gif
Varsinkin kun suurin osa radalla ajetuista kilpipeleistä saa siellä oikeasti paljon hellempää kyytiä kuin sitten kadulla...

lähes kaikki pyörät on kaadettu(ainakin puolet, tai 2/3 osaa), se onko me käyneet avk:n kautta on paljolti kiinni vaan siitä, oliko niissä kasko ja jos oli, niin mitä meni rikki.

ero avk käynnin ja normi korjauksen välillä voi olla millin naarmu tankissa. tämä edellyttäisi tankin maalausta ja korjausta ja kustannus menee yli ja se meni lunariin.

ei kaskottomat on vaan korjattu.

avk pyörästä voi tietää ainakin sen, että se on lipattu ja se on runko mitattu. muista pyöristä ei tiedä mitään.

Mulla lie ainakin ihan rehellinen 2 kilpinen kaatamaton, itse kun siihen ne toiset kilvet hain, vanha lensi lepikkoon kun teline katkesi. Enkä nurinkaan ole sillä mennyt, edes paikallaan kop kop.

Selitä sitä sitten ostajalle, kun ake:sta kaikki näkee että kaks tunnusta on ollu
sad_orig.gif

Mulla lie ainakin ihan rehellinen 2 kilpinen kaatamaton, itse kun siihen ne toiset kilvet hain, vanha lensi lepikkoon kun teline katkesi. Enkä nurinkaan ole sillä mennyt, edes paikallaan kop kop.

Selitä sitä sitten ostajalle, kun ake:sta kaikki näkee että kaks tunnusta on ollu
sad_orig.gif
Minkäs takia tunnus vaihtui välillä? Nykyisestä moposta oli kilpi hukkunut johonkin ja uuden sai katsastusasemalta tilaamalla, kun teki virkavallalle ilmoituksen, että vanha kilpi on kadonnut.

sad_orig.gif
Mutta eihän sielä ole merkintää että olisi poistettu rekisteristä, mikä merkitään jos menee AVK:lle
nixweiss.gif

Back