Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niinpä olikin. Yritin etsiä mutta en löytänyt. Hidas kun olen
Eipä se haittaa. Täällä Yleistä keskustelua turvallisuudesta otsikon alla jutellaan onnettomuuteen johtaneista syistä yms yms ja In memorian otsakkeen alle kyntiläketjut.No niinpä olikin. Yritin etsiä mutta en löytänyt. Hidas kun olen![]()
Juu huomasin kun luin uudestaan. Ja tällä kertaa yritin ymmärtääkin. On nyt myös oma tuikku lisätty.Eipä se haittaa. Täällä Yleistä keskustelua turvallisuudesta otsikon alla jutellaan onnettomuuteen johtaneista syistä yms yms ja In memorian otsakkeen alle kyntiläketjut.No niinpä olikin. Yritin etsiä mutta en löytänyt. Hidas kun olen![]()
Onko suojateitä tai muita kaistamaalauksia?? Ne varmasti yllättää märällä tuoreen kuskin luikkaudellaan.Paikka on vasemmalle loivasti kaartuva mutka heti risteyksen jälkeen ja se nousee loivasti ylämäkeen samalla. 50km/h rajoitus.
Ohho, tulipas adrenaliinilta henkevää tekstiä ...Olen yrittänyt pojalleni takoa päähän että mutkaan tai risteykseen mennään aina niin että sieltä tulee vastaan joku toinen auto tai mopo,aina pitää olla valmis pysäyttämään vehje sillä osalla tietä minkä itse näkee,kaikki muunlainen toiminta on kamikazea omalla hengellä.
... ... ... ...
Elämä on inhimillisten erehdysten jatkumoa,ja joskus todella surullisia erehdyksiä.![]()
Ei tuohon ole lääkettä keksitty,eikä keksitä,niin kauan kuin ihminen liikkuu,joko mopolla,autolla tai jalan,aina sisältyy riski,tuossa viimeisessä on vain kompastumisen riski,eikä niin kamalia lopputuloksia,mutta ei niiltäkään voi 100% suojautua muutoin kun loikoilemalla sohvalla,mutta silloin on riskinä makuuhaavat tai nalkuttamisesta johtuva tärykalvovaurio.Ohho, tulipas adrenaliinilta henkevää tekstiä ...Olen yrittänyt pojalleni takoa päähän että mutkaan tai risteykseen mennään aina niin että sieltä tulee vastaan joku toinen auto tai mopo,aina pitää olla valmis pysäyttämään vehje sillä osalla tietä minkä itse näkee,kaikki muunlainen toiminta on kamikazea omalla hengellä.
... ... ... ...
Elämä on inhimillisten erehdysten jatkumoa,ja joskus todella surullisia erehdyksiä.![]()
Mutta siinäpä vasta onkin pulma kun se nuoren mielikin pitäis saada tajuamaan se hetkeen keskittyminen. Toki se herpaantuu välillä todella vanhemmiltakin, mutta silti... Tuohon kun keksisi lääkkeen, niin vois olla että edes jostain näinkin surullisesta uutisesta voitaisiin välttyä![]()
On siinä suojatie heti kaarteen alussa ja kaistojen keskellä koroke suojatien kohdalla. Tuo on profiililtaan aika outo kaarre ihan autollakin ajaessa.. Tiedä sitten mitä on tapahtunut että jompaan kumpaan tolppaan juuri osui.. Oliskohan jalkakäytävän reunus yllättänyt..Onko suojateitä tai muita kaistamaalauksia?? Ne varmasti yllättää märällä tuoreen kuskin luikkaudellaan.Paikka on vasemmalle loivasti kaartuva mutka heti risteyksen jälkeen ja se nousee loivasti ylämäkeen samalla. 50km/h rajoitus.
Itsekin asun ihan vieressä. Tosiaan on omituinen kaarre profiililtaan. Liikenteenjakaja tekee kurvin aloituksesta aika "tiukan". Vaatii siis jakajan jälkeen vähän reilumman ohjausliikkeen. Tuohon kun kokematon kuski tulee sateella liian kovaa, niin lopputulos on juurikin tuo.On siinä suojatie heti kaarteen alussa ja kaistojen keskellä koroke suojatien kohdalla. Tuo on profiililtaan aika outo kaarre ihan autollakin ajaessa.. Tiedä sitten mitä on tapahtunut että jompaan kumpaan tolppaan juuri osui.. Oliskohan jalkakäytävän reunus yllättänyt..Onko suojateitä tai muita kaistamaalauksia?? Ne varmasti yllättää märällä tuoreen kuskin luikkaudellaan.Paikka on vasemmalle loivasti kaartuva mutka heti risteyksen jälkeen ja se nousee loivasti ylämäkeen samalla. 50km/h rajoitus.
edit. Katsoin tuon paikan tarkemmin, niin suojatien maalaukset olivat lähes kokonaan pois kuluneet. Tolppa näytti olevan sellaisella linjalla että jos keulan jarruttaa juuri kääntöhetkellä alta tai muuten vaan ajaa suoraan niin aika varmasti osuu.
Joo, nimenomaan noin. Liukkaalla kelillä autokin puskee helposti tuossa.Tosiaan on omituinen kaarre profiililtaan. Liikenteenjakaja tekee kurvin aloituksesta aika "tiukan". Vaatii siis jakajan jälkeen vähän reilumman ohjausliikkeen.
Juusanoi:Offtopic: Ilmeisesti viime kesänä ajelit VTR sp1:llä? Samassa taloyhtiössä asutaan...
Jaahas, tolppa pystytetty vaaralliseen paikkaan suoraan ajoreitillle eikä tietäkään oltu kuivattu.