• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

taakse 2 piikkiä enemmän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mullikka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uusissa pyörissähän siis on digimitskut ihan järjestään. Jos tehdas tahtoo, että nopeusmittari näyttää vähän enemmän kuin matkamittari niin sitten se koodaajapoju (tai tyttö) lisäilee oikeaan kohtaan muutaman bitin kertoimen. Ja kas kun on matkamittari ja nopeusmittari ihan eri yksiköissä.

Ja jos nyt jollakulla on vielä analogimittari (joissa niissäkin heittoa esiintyy, niin ei sinnekään väliin tarvita kuin parihammasta optimia pienempi ratas, niin johan taas on matka- ja nopeusmittarissa heittoa.

Selvensikö tämä ihmettelijöiden mieltä?
kiitos tästä... tätä tarkoitin!
bowdown.gif

buttrock.gif

No entäs miten käy ketjun pituuden? Riittääkö ns. orggispituus vai pitääkö ostaa pitempi ketju kans?

Riippuu hyvin paljon siitä kuinka "jämpti" ketju on vakioratastukselle uutena. Varmin tapa on ottaa seuraava ketjupituus, ja katkaista sopivaksi, jos tarvitsee. Ja varmasti halvempaa kuin ostaa toiset, pidemmät ketjut...

itse laitoin 1000 rr:ään -1 eteen ja +2 taakse ja eron huomaa aivan tautisen hienosti ihan muuten vakiollakin pelillä..
ja nyt muutaman modauksen jälkeen vieläkin selvemmin..

No entäs miten käy ketjun pituuden? Riittääkö ns. orggispituus vai pitääkö ostaa pitempi ketju kans?
no mulle tuli tosiaan kaks piikkiä taaksen enemmän ja stromilta suositeltiin ottamaan yhtä kokoa pidempi ketju....
mutta ne oli liian pitkät.. piti ottaa yks pala pois! Olis vakiotki menny mutta varmuuden vuoksi tämä!
cool.gif

itse laitoin 1000 rr:ään -1 eteen ja +2 taakse ja eron huomaa aivan tautisen hienosti ihan muuten vakiollakin pelillä..
ja nyt muutaman modauksen jälkeen vieläkin selvemmin..
Itsellä kans tulossa -1 eteen +2 takarattaan kaveriksi. Oletko asentanut speedohealeria?? Tilasin sellaisen samalla, mut nyt on pieni murhe asennuksesta ja kalibroinnista
confused_orig.gif

laitoin joo...asia vehje...hmm...sen asentaa puolessa tunnissa..jos tarviit asennusapua ni ilmoottele..

laitoin joo...asia vehje...hmm...sen asentaa puolessa tunnissa..jos tarviit asennusapua ni ilmoottele..
Puolessa tunnissa. Se tekee meikäläisen kokemuksella ja uskalluksella sellaiset 3-5 tuntia
wink.gif
. Täytyy vähän tutkailla netistä asennusohjeita...

Kunhan saan tilatut tavarat voin vaikka pistää privana kysymyksiä ettei mene enempää threadin ryöstelyksi.

Itse olen harkinnut toisin päin hammastuksen muuttamista. Joskus kun "pakosta" joutuu ajelemaan moottoritietä, niin olisi mukavempi jos kierrokset olis vähän pienemmät (nyt kun mittarissa n.140km/t ja vajaa 6000 k/min). Vääntöä kun kyllä tuntuu riittävän...

Puolessa tunnissa. Se tekee meikäläisen kokemuksella ja uskalluksella sellaiset 3-5 tuntia  
wink.gif
. Täytyy vähän tutkailla netistä asennusohjeita...

Kunhan saan tilatut tavarat voin vaikka pistää privana kysymyksiä ettei mene enempää threadin ryöstelyksi.
Tässä oman kokemukseni perusteella ko asian tiimoilta keskustelua ja käytännön kokemusta. Hyvin toimi ainakin suitsalla.....

ps. lue ko keskustelun loppupuolta!

Keväällä oli tarkoitus laittaa itselle -1 eteen, mutta sopivia rattaita ei löytynyt allspritestä, joten päädyttiin laittamaan +2 taakse. Täytyy sanoa että näinkin pienellä virityksellä pyörän luonne muuttui juuri passelisti. Nyt se lähtee liikkelle kuin ajatus, yhtään empimättä ja kaasu on muutenkin herkempi. Suosittelen, halpa konsti saada terävämpiä startteja.

Back