Aah pyörässä vihdoinkin kaikki kunnossa, mälli alkukesällä ja nyt jo kaikki osat löytyi...
WTF >
, eihän tää ole kunnossa listassa ei kuulemma ole pleksiä joka meni mällissä naarmuille, ja alakolmio on kuulemma ok vaikka naarmuja niin perkeleesti, ruuvikin puuttuu pleksistä jnejne... Tää on tääs tätä, vie korjaamoon ja tee itse kuntoon... Ja maksa vielä omavastuunkin päälle...
Olisi luullut että merkkiliike katsoisi asiakkaansa perään ja että kaikki tulisi kuntoon, mutta ei niin ei...
No tän kalliimpaa pyörää en ainakaan saman merkkisenä osta ja paikka vaihtuu ihan varmasti...
Joskohan jossain arvostettaisiin 13k€:n ostostakin...
No tutut tietää liikkeen...
P.S. Käykäähän katsomassa www.rat.fi
P.S.II Ai niin sama putiikki, Ostin takin ei kallis mutta ei halpakaan...
Vetoketju rikki, soitan liikkeeseen, vie korjattavaksi tuo lasku... No hehheh ei mulla ole aikaa pelleillä tollasten kanssa, tosin mitäs siinä valittamaan vaihdoin jo ostospaikkaa...
Mitenkähän kaupan purkamisen kanssa, alkaa jo riittää.
Täytyy varmaan ostaa sukisuki tms. vekotin.
WTF >
Olisi luullut että merkkiliike katsoisi asiakkaansa perään ja että kaikki tulisi kuntoon, mutta ei niin ei...
No tän kalliimpaa pyörää en ainakaan saman merkkisenä osta ja paikka vaihtuu ihan varmasti...
Joskohan jossain arvostettaisiin 13k€:n ostostakin...
No tutut tietää liikkeen...
P.S. Käykäähän katsomassa www.rat.fi
P.S.II Ai niin sama putiikki, Ostin takin ei kallis mutta ei halpakaan...
Vetoketju rikki, soitan liikkeeseen, vie korjattavaksi tuo lasku... No hehheh ei mulla ole aikaa pelleillä tollasten kanssa, tosin mitäs siinä valittamaan vaihdoin jo ostospaikkaa...
Mitenkähän kaupan purkamisen kanssa, alkaa jo riittää.
Täytyy varmaan ostaa sukisuki tms. vekotin.