• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-Torstai(!) 5.6. Lahdesjärven ABC:lta klo 17:00 Suvirantaan, anyone?!

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
T-Torstai(!) 5.6. Lahdesjärven ABC:lta klo 17:00 Suvirantaan, anyone?!

Huomenna (tiistai) firman pippalot, mutta olisko torstaina lähtijöitä Tampereelta vaikka Turengin Suvirannassa piipahtamaan illan suussa?

Perinteisesti klo 17 lähdöllä ABC:lta ja mutkia pitkin ainakin siihen suuntaan, ehkä takaisinkin. Tämä lienee mennee siis tuonne ysiin asti ainakin, joten varautukaa koko illan ajeluun + reiluun stoppiin Suvirannassa.

Kelivarauksella, mutta ainakin nyt lupaavat +27 ja aurinkoa! :orgmp2:

Jos ja kun saan pestyä pärrän eikä siitä kuulu enää mitään outoja kolinoita, niin mukana ollaan!

Damn, justiinsa torstaina menossa korruptoitumaan ja ajelemaan ihan muilla vehkeillä.. noh ens kertaan!

Mopo puunattu eikä korviin kantautunut mitään ylimääräisiä ääniäkään. Taisi olla vaan harmistunut kaatosateessa ulkoiluttamisesta, joten näillä näkymin ollaan mukana!

Hyvä juttu.. näätpähän mun upeat popniitti-metallilevy-katepaikkaukset sen viime ratakaadon jälkeen.. :p

PS. Mä oon sit tuosta seuraavat 4 viikkoa ajelemassa vähän vuoristoisemmissa ja vähemmän valvotuissa maisemissa, joten koittakaahan järkätä T-ajeluja silläkin välin! Heinäkuussa sitten taas..

Täältä olisi ehkä tulossa myös yksi mukaan letkaan. Itse olen tuona päivänä menossa aulangolle, niin voisin tulla porukassa ensimmäisen puoliskon :)

Aijai.. hyvältä näyttää yhä, +28 lupaa koko matkan mitalle huomenna mennessä ja paluun aikoihinkin vielä pitäisi olla hellerajoilla..

Voipi olla "vähän" jengiä siä! :blink:

Tattista vaan tän päiväisestä:thumbup: Ensi kerralla parempaa arpaonnea Rankkikselle hamppariarvonnoissa:rant: loppusiirtymä moottoritiellä meni sujuvasti letkassa sopivaa vauhtia:orgmp:

Back