• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-tiistai (Tampere) 15.5. klo 17 Lahdesjärven ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jukola
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
T-tiistai (Tampere) 15.5. klo 17 Lahdesjärven ABC

Olisko lähtijöitä? Tällä kertaa olis jo ennakkoon mietitty reittikin... :grin:

En millään kerkee, ehkä juuri ja juuri 17:15 olisin paikalle ehtinyt. Jos satutte kurvilemaan Mustaanlahteen ajon päätteeksi, niin siellä nähdään.

Otatteko tuoreen orggilaisen ja motoristin mukaan, joka on täällä Tampereella kesätöissä (ja kieltämättä monesti hukassa). Pyöränä mulla on 600 hornetti -08, pysyisinks mää perässä?

Aika usein on jotain 2-3 tuntia. Letkasta voi lähteä keskenkin pois, mutta siitä on hyvä sitten sanoa jo etukäteen. Usein on se vähintään yksi pidempi tauko matkan varrella ja lopuksi jäätelölle/kahville/makkaralle mustalahteen.

Voi perhana, keli mitä mainion ja tulijoitakin tuntuu piisaavan letkalle. Vaan nytpä näyttää siltä etten kuitenkaan itse töiden takia pääse ajelemaan. :itkupilli:

LaMasquerade kuitenkin voi veturoida vanhasta muistista... :thumbup:

Äh, mä huomasin tän vasta ny enkä ehdi mukaan. No, jos ens kerralla huomaisin ajoissa...
Hauskaa ajelua teille!

Mitä tarkottaa risteyksen merkkaaminen? Että joku jää siihen kytikselle odotteleen viimeisiä?

Olihan nuo ja hyvin tarkenikin. Juuri sopivasti ehdittiin makkaralle Mustaanlahteen. Oli Retkujampan kanssa puhetta mistä Pirkanmaan reittejä voi katsella eli tässä vielä linkki http://www.motocaching.net/. Kuvarastiakin osui reitille sattumalta.

Onko Mustassalahdessa jo Kaisla tai Ankkuri jo auki vai mistä te makkaraa löysitte?
Oon ihan pihalla kaikista motoristikokoontumisista. Valaiskaa mua vähän missä paikoissa tapahtuu milloinkin? Pynsän näkötornilla, Vehoniemellä, Mustassalahdessa, missä muualla? Jos joskus kehtais päräyttää paikalle ihmetteleen menoa... :orgmp2:

Back