• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-Nyyppä 30.6.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mää voisin koittaa tulla menettämään T-ajo-neitsyyteni...
tounge.gif

^ Paikka ja aika pätee edelleen ja ne ketkä ei ole mua vielä ennen tavannut niin mut tunnistaa punavalkoisesta CBR600RR:stä.

Kiitokset kaikille etenkin veturille ja reitin suunnittelijalle, monta uutta asfalttipätkää tuli kruisailtua.
biggrin.gif

Olipa meitä paljon, 17 pyörää ja muutama kyytiläinen vielä tämän lisäksi. Ja uusia kasvojakin oli jokunen, ainakin mulle. Tai sitten en vaan muista teitä kaikkia vieläkään
smile_org.gif

Vauhti oli rauhallinen, kuten lupasin ja letka näytti pysyvän hyvin kasassa kait. Ens kerralla sitten taas luvassa normimeininkiä, eli enemmän ajoa ja vähemmän taukoja. Tosin tuo ensi kerta mun veturoimana tulee olemaan joskus elokuussa ehkä, täytyy kesälomalla keskittyä enemmänkin rata-ajoon, jos vaikka oppisi ajamaan.

Kuvia tämän päiväisestä tulee ilmestymään T-Ajot -kansioon huomisen aikana.

Ja mää kans kiitän kaikkia tasapuolisesti  
smile_org.gif

E: Tässä linkki ajettuun reittiin. GoogleMaps.

Nyt harmittaa, pääsin nyt vasta töistä :/ Ensi kerralla mukana, jos ei mitään ihmeellistä estettä tule.

Kiitti veturille ja kaikille muillekin letkalaisille - saatiinpa oikeen kunnon jono aikaan.

Vauhti oli mukavan leppoisaa, ehti katselemaan lehmät, varsat, järvet ja pellonreunat niinku pitikin.

Kiitos minultakin kaikille, taas tuli ajettua uusia pätkiä.
ps. Kumppari, pidä ne käynnistyskaapelit aina ajossa mukana
biggrin.gif

Kiitos minultakin kaikille, taas tuli ajettua uusia pätkiä.
ps. Kumppari, pidä ne käynnistyskaapelit aina ajossa mukana
biggrin.gif
Jep, se meni niin kuin kirjoihin on kirjoitettu: mun pyörä ei sittenkään lataa tarpeeksi akkua...saatana...

Päivä oli hieno, mutkat hyviä ja maisemat reitillä komiat, mutta siirtymillä vaivasi joku kummallinen änki, ihan kuin olisi juuri ajanut kortin ja jännittäisi aivan helvetisti...ensin meinasin heittää Y-risteyksestä pihalle, sitten auto ajaa suoraan eteen, mulla töötti pohjaan...ja vilkku päällä
blush.gif
. Pari ohiajoakin/sorapätkää siinä sitten tuli vastaan, mutta kotiin on siis päästy.

Tarttis varmaan jäädä kotiin...

Heepalle luonnollisesti kiitokset apuvirrasta ja "kestämisestä", kyllä varmasti huvitti katsella siellä takana sitä sompailua
biggrin.gif
.

Kiinnostusta olisi ollut jos olisi ollut vapaata tulla
sad_orig.gif
Koskas järjestäisit seuraavan kerran koska meillä olisi täällä 2 kiinnostunutta kpletta?

^ Enpä osaa sanoa seuraavan T-Nyypän ajankohdasta vielä mitään. Onneksi täällä on muutakin mihin mennä mukaan, kuten Päitsin kiertäminen
smile_org.gif

-------

Ja nuo Janen ottamat räpsyt on nyt lisätty T-Ajot -kansioon.

Miksei nyybät lähtisi mukaan Päijänteen ympäri? Mukavaa tietä,ei kiire ja varmaan useille jää sitä jokavuotinen lenkki joka tulee meikäläisellä ajettua aina kevään ensimmäisenä pidempänä keikkana.Meni sen kumpaan suuntaan vaan... ei kun mukaan letkaan,yksin tai kaksin.

En siis päässyt mukaan. Akku huusi hoosiannaa kun luulin lähteväni ajamaan. Jäi ajelut vain Meri-Pori kierrokseksi. Nyt saa mopo uuden akun ja etunakin viikon aikana. Sen jälkeen onkin sitten mukavampi ajella, kun pitäis olla kaikki kondiksessa.
smile_org.gif

Back