• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-Lauantai 12.10. klo 12.00 (Lahdesjärven ABC)

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
T-Lauantai 12.10. klo 12.00 (Lahdesjärven ABC)

Moroo...

Yhä vaan kelejä, joten tossa iideeteen kanssa aateltiin kurvailla ja mukaan letkaan mahtuu porukkaa!! Tod.näk. yritetään keksiä reitti, jossa joku nuotio/laavupaikka osuu välille, ja napostellaan siinä sit kuumat makkarat..

:thumbup: :orgmp: :thumbup:

Hä, joku pieni vai? :O

Mä ajattelin kiertää päitsin tai jotain semmosta, mutta että istuskella jossain kun on viimeset ajokelithä??? :paikallatuulee:

Hmm, enpä kierräkään… :jpstyle: Joo, mulla näyttää palaset loksahtavan niin että pyörä lähtee kohti tallia ensviikolla. Pitää koittaa ajaa vielä. Paaitsi jos sitten suursäätila jotenkin lahtuu niin vois koittaa venyttää vielä lähemmäs kuun vaihdetta Tampereenkin seudulla, mutta katsotaan puolentoistaviikon päästä.

Vituttaa ihan täysillä. Kyllä jää ajot tänään suunnitellusta, pitäis olla jo menossa ja ilma jäätävä +4° ja sumuinen. Ei ihan houkuttele hei. :rant: Tähänkö tää nyt jää. yr.no sääanimaatio kertoo ettei taivasta vilahdakaan tänään.

Oikein hyvät ajokelit oli, tosin kilometrejä ei tullut kuin hieman reilut sata vaikka aikaa menikin viisi tuntia. :p

Mut kivaa oli hei joka kilsan edestä! Ja osaa ne pikitiemiehetkin näköjään rasvamutkaa lämmittää! ;)

LaMasquerade sanoi:
Oikein hyvät ajokelit oli, tosin kilometrejä ei tullut kuin hieman reilut sata vaikka aikaa menikin viisi tuntia. :p
Meillä oli pikkuinen virhe lähteä pohjoista päin, sumussa ajeltiin noin 2,5 tuntia mutta onneksi loppumatkan aurinko helli meitä.
Hienoa että teillä oli kelit kohillaan.

Mulla on mopo jo talvisäilössä! Kyl reipas 10 t riitti tälle kesää... keskityn mielummin vaikka kupin ottoon :D :bisseä:

Back