• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No mites olis, kelpaisko leppoisa kruisailu raikkaassa maalaismaisemassa?

Keskiviikkona 2.6. voisi taas lähteä T-ajojen merkeissä liikkeelle. Lähtö tuttuun tapaan klo 18.00 ja lähtöpaikkana tällä kertaa Vesilahden ABC.

Reitin pituus pikkuisen vajaa 200 km. Pysähdytään puolessa välissä kahvittelemaan ja reissu lopetetaan Lempäälään. Paluuaika suurinpiirtein 20.30. Luvassa sekä vanhaa ja tuttua että myös uutta reittiä, jota ei olla T-ajoissa ennen ajettu.

Veturina minä, punavalkoisella CBR600RR:llä.

Tervetuloa mukaan.

Ps. Tällä viikolla ajellaan myös sunnuntaina: Länsimiitti

Huhuh.. Osanotto ja innostus on näköjään taas niin valtavaa, että tarvii varmaan jakaa porukka kahtia  
biggrin.gif

Tässä reitti mikä ajettiin tänään. Vähän tuo Punkalaidun-Alastaro väli meinasi käydä tylsäksi, kun siitä pätkästä ei kovinkaan montaa mutkaa löytynyt. Muutenkin hyvät pätkät on ihan turhan usein pilattu 60 rajoituksilla, ei muuten ollut vielä jokusia vuosia sitten.

Onneks olin ajoissa Vesilahdessa, kun en tiennyt ettei siellä ABC-asemalla myydä kuin 95:sta. Jos sitä olisin tankannut, niin toi mun pyörä olis sammunu joka ikiseen risteykseen. Kävin sitten kauheella kiireellä Lempäälässä tankilla, kun en huomannut heti että siinä vieressä olis ollut toinen tankkauspaikka. No, pääsipä ajamisen makuun kun tuli heti alkuun vähän suoritettua..

Kiitokset kaikille kahdeksalle (minä mukaanlukien..) kun tulitte mukaan. Ens viikolle ei ole ainakaan mun järkkäämänä luvassa t-ajoja, kun ajattelin mennä kattelemaan PK-Rookie meininkiä tiistaina.

Voi köntsä! Oisin ollu mesenaatissa, kun kerta naapuripitäjästä oli lähtö, mutta oli koko päivä muuta puuhaa.
sad_orig.gif

Kauhian hienoja pyöriä!

Ei kehtaa mukaan kun on satula päin per..., ketjuissa reikii ja renkaat laahaa maata!
sad_orig.gif

^ Kai se tarvii järkätä kun kerran kysyntää on  
smile_org.gif

Eiköhän tässä kuussa vielä ehditä ainakin yhdet T-ajelut ajamaan. Vielä en osaa tarkemmin sanoa koska, riippuu täysin säästä ja veturi(e)n kiireistä.

Jos innostusta löytyy niin Päijännettäkin voisi käydä kiertämässä joku kerta. Ei ole itse tullut vielä tänä vuonna kertaakaan kierrettyä. Tampereelta kun lähtee niin isoja teitä ei välttämättä kovin montaa kilometria tarvitse ajella koko lenkin aikana. Aikaahan siinä menee sen verran että mieluiten lähtisi vloppuna kiertämään.

^ Täytyyhän se Päitsi ainakin kerran kesässä käydä kiertämässä. Ja onhan tääkin jo suunnitelmissa, toivottavasti aikataulut osuu kohdilleen  
smile_org.gif

Jos ens viikon keskiviikkona on kelit kohdillaan, niin lähetään taas t-ajelemaan. Luksusta luvassa, meinaan reitiltä tulee löytymään pikku mutkapätkä jossa uutta ja aivan virheetöntä tasaista pintaa..

Back