• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot (Tampere) - keskiviikko 2.5.

Joo, tottakai ajellaan hitaampiakin vauhteja tänäkin vuonna :) Mä sain vasta nyt pyörän tallista alle, niin ei oo vielä siksi tänä vuonna niitä saatu järkättyä. Tänään käytiin lyhyellä lenkillä LaMasqueraden ja Shyhanderin kanssa ja alustavasti puhuttiin siinä ainakin muutamasta reissusta, tosin nopeuksista ei sen tarkemmin ollut puhetta siinä :) Mut mä en yleensä noilla mutkapätkillä kovin lujaa päästele, joten vaikka missä porukassa ajeltais, niin mun takana mennään aina vähän hitaammin perille... Mut tarkoitus on laittaa ihan pelkkää hidastakin letkaa kasaan taas tänäkin vuonna :)

ttdriver sanoi:
Meikäläiselle sopii paremmin noi "OrgTamperegoeshitaalle"-vauhdit.:right:
Kai niitäkin vielä ajetaan?

Tänään viimeks :p neljä-viis tuntia sitte. Ja ei kai nuo T-Ajojen vauhti ainakaan toistaiseksi nyt niiiiiiin kovaa ole kun minäkin sentään kuuskytheppasella melkein kakskytvuotiaalla epäsportilla keikun ihan hyvin mukana...

shyhander sanoi:
Tänään viimeks :p neljä-viis tuntia sitte. Ja ei kai nuo T-Ajojen vauhti ainakaan toistaiseksi nyt niiiiiiin kovaa ole kun minäkin sentään kuuskytheppasella melkein kakskytvuotiaalla epäsportilla keikun ihan hyvin mukana...

Juu emmää kaluston puolesta epäilekään pysyväni vauhdissa :).
Rikesakkorajan nopeudet eivät vaan sovi mun ajotyyliini. Silloin kun leipä on kiinni kortista, ei niitä rikesakkojakaan kannata alkaa turhaan keräilemään. Siks mää ajan mieluummin rajoitusten mukaan, enkä ole sen takia koskaan mistään myöhästynyt. Paitsi tietysti töissä, siellä ollaan lähes koko ajan myöhässä...

Vaikka jonon keula menisi hieman nopeampaa, ei tarkoita etteikö hitaammatkin pysyisi mukana. Tällöin vain pitää huolehtia risteysten merkkauksesta entistä tarkemmin. Joten kaikki vaan mukaan =)

Back