• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot hitaalla ryhmällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolferin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarpeeksi jos löytyy halukkaita ajoille niin eiköhän se veturikin jotain kautta ajoille järjesty.

kyllä mukaan vois lahteä, veturin perään vaunuks
062802moto_prv.gif

Täällä uusi motoristinalku ilmoittautuu, eilen oli inssi ja kilometrejä alkaa pikkuhiljaa tulemaan alle...  
smile_org.gif
Eli kiinnostusta porukassa ajoon löytyy

Edit: niin oli siis viimevuotinen tuo päivämäärä, vois lukea tarkemmin

Olisko kiinnostusta tällä viikolla lähteä ajelemaan jotain lenkkiä? Huomenna ainakin itse ajattelin Tuulantupaa klo 18, sinne vois ajella vaikka Kangasala-Valkeakoski suunasta ja takaisinpäin Anian kautta.

Pahusko olen tiisyaina läpsimässä lentopalloa ja keskiviikkona täytyy mennä varmaanki Turkulaisten kans ajelemaan.

No voi hitsin hitsi, mää oon koko viikon iltavuorossa
sad_orig.gif

Mulle sopivia iltoja olis 25, 26, 28 ja 29.7.
28.päivä Suvirantaan??

Muoks: lisätty sopivia iltoja

Tampereella vasta ensi perjantai 22.7 illasta eteenpäin la 23.7 päivällä juhlitaan muden synttäreitä, ilta sopii ja tämän jälkeen seuraavat kaksi viikkoa sopivat vaikka useammalle lenkille.
062802moto_prv.gif

Mites haluaako väki nähdä mieluummin minut kolmipyöräisen Spyderin päällä vai kaksipyöräisen Yamaha RD päällä? Toisin Yammun kanssa olen sitten todella hidas.
idea3.gif

Back