Edit: peruttu osallistujapulan vuoksi.
Koitetaanko ajella vaikka keskiviikkoiltana 10.7. klo 18.00 alkaen ensikertalaisillekin sopiva letka-ajelu tässä Tampereen lähistöllä? Sillä päivälle luvataan sadetta, niin se varman muuttuu aurinkoiseksi
Eli kiinnostuneet mukaan, lähtö Lahdesjärven ABC, huristellaan nopeusrajoitusten eli tikkarin mukaan (mutta niin ettei isolla tiellä jäädä autojen tukkeeksi) tai alle tikkarin mutkaisimmilla paikoilla. Matkaa joku 170–200 km
Nyt kaikille sopiva letka kokeilemaan touhua! Ei tarvi olla MotOrgin jäsen kuten ei muissakaan letkoissa!
Koitetaanko ajella vaikka keskiviikkoiltana 10.7. klo 18.00 alkaen ensikertalaisillekin sopiva letka-ajelu tässä Tampereen lähistöllä? Sillä päivälle luvataan sadetta, niin se varman muuttuu aurinkoiseksi
Eli kiinnostuneet mukaan, lähtö Lahdesjärven ABC, huristellaan nopeusrajoitusten eli tikkarin mukaan (mutta niin ettei isolla tiellä jäädä autojen tukkeeksi) tai alle tikkarin mutkaisimmilla paikoilla. Matkaa joku 170–200 km
Nyt kaikille sopiva letka kokeilemaan touhua! Ei tarvi olla MotOrgin jäsen kuten ei muissakaan letkoissa!
. Vielä on kesää jäljellä...
Mulla on nää parilliset viikot aina vähän huonoja mopoilumielessä kun lapset on mulla (enkä sitten raaski lähteä ajelemaan kun pienten kanssa niin vähän saa aikaa viettää...). Mutta jos joskus parittomalla viikolla innostutte tuollaisen järjestämään niin mä olen heti mukana. Kellonaikakin olisi sellainen että mainiosti ehtisin.
…meinaan sitä letkailun harjoittelua. Keli o nyt hiukan huono, mutta ihan sopiva tällaselle (tosi) hitaalle letkalle! Käsitytämätöntä että se yks päivä on sitten ihan oikein (ja pysynyt samana koko viikon varmaan) säätiedotuksessa!