• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Syyskuussa Garda-Nizza...Hjälp!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaL
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun eivät itse pääse kirjoittamaan viestejä orgiin tällä hetkellä:

MikaL:än ja vaimonsa puolesta terveisiä etelä euroopasta kaikille tutuille!
smile_org.gif
Aurinko ja hyvät
sport05.gif
kelit löytyi matkan sateiden jälkeen!

Nizza - Monaco - Menton - Garda nähty ja koettu. Päivityksiä tulee ilmeisesti kuvien kanssa myöhemmin kun ehtivät kotiin...

Terv.

No niin, nyt on päässyt taas netin ääreen. On tuo eurooppa netin suhteen vielä sellanen takapajula että oksat pois...samaan aikaan blogin päivitys kotoa käsin (lähetin pojalle kotiin tekstiviestiä) ei oikein toiminu kun pojat ryssi koneet sekasin heti kun isukki lähti tien päälle...heh.

Tehhään tästä reissutarina jahka kerkiän.

Raoulille vielä kerran kiitokset, saisit ruveta matkaoppaaksi, sen verta laajsti tietoa alueesta tuli
wink.gif

Tarinaa päivitetään todella hitaasti
Alppireissu 2007
mutta koitan saada edes muutaman päivän tässä viikon sisällä valmiiksi - syksy ja työkiireet  
crazy.gif
Tekosyitä, tekosyitä, paahan kirjoittaen niin pääsee muutkin fiilistelemään, missä kävitte gardalla, yöpyminen?
Malttia, ehin jo Turkuun asti  ja huomenna ehkä jo Lyypekkiin
biggrin.gif

Gardalla oltiin 3 yötä www.gardavillage.it nimisessä lomakylässä, oli pikkasen hieno mesta ja 4 tähteä tais olla. Tulimme sinne 8.9 jolloin astui voimaan edullisemmat hinnat - kesällä yö oli 134 eur mutta nyt enää 50 hujakoilla ja mopon sai siistin mökin pihaan omalle parkkipaikalle. Uima-altaat, kauppa jne. alueella. Toki siellä oli myös asuntoavaunuja joita sai vielä halvemmalla mutta noita mökkejä suosittelen alkukesästä tai näin syyskuun 8. päivän jälkeen jolloin hinnat inhimillisiä. Kesällä minimivarausaika myös 7 vrk kun nyt se oli 3 vrk.

Siitä käytiin sitten yks ilta ajamassa Garda-järvi ympäri ja syömässä Riva del Gardalla, ihan aurinkomatkojen pisteen vieressä. Tosin sunnuntai-iltapäivisin en suosittele järven kiertoa - koko italia oli tekemässä samaan ja homma ei oikein edennyt kuten kuvittelin. Tuohon kiertämiseen paloi aikaa liki 5 tuntia vaikka tultiin puolet ajasta vastaantulevien kaistalla  
crazy.gif

Yhtenä päivänä kävästiin Venetsiassa ja sitten muuten vaan huilattiin.

No huh! Hyvä ettei jääty kiinni laputta ajamisesta!  
tounge.gif

Kiitos korjauksesta. Ei tosiaan paikanpäällä mitään infoa tien ohessa näkynyt, toisin kuin Itävallassa, jossa joka rajanylityksessä oli isot kyltit, että moottoritiellä tarvitaan tarra.
Ennen rajaa oli joku huoltoasema ja siellä oli isot kyltit jo pihassa että täältä saa lippusia. Sitten motarille mentäessä kattelivat kovasti mutta eivät pysäyttäneet - minulla oli vingetit siinä vaiheessa vielä kukkarossa mutta olihan mulla iso suomenlippu nokassa - sillähän saa ajaa niin paljon kun haluaa, kaiketi 
tounge.gif

Joo toi sirmionen suunta on hyvä jos haluaa matkaillakin, itse olen ollut malcesinessä ja se on enemmänkin paikallaan viihtyvän seutua, varsinkin ruuhka-aikoina.
Viikonloppuisin meno on kyllä aika villiä gardan ympäristössä. Se länsipuolen mussoliinin teettämä tie on kyllä näkemisen arvoinen paikka.
Tarvii mennä keväällä varmaan lentokoneella gardalle, ryanair alkaa lennellä pirkkalasta milanoon 12.12. alkaen

Back