• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Syyläri kiinasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yonez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On ollut pari vuotta käytössä ratapyörässä, ja on ihme kyllä pitänyt vedet vielä sisällä. Omani on ainakin tehty niin ohuesta tavarasta, että saa käsin käännettyä mutkalle. Menee varmasti solmuun seuraavasta kaadosta. Alkuperäinen maksaa R1:seen maltaita, mutta kestää taatusti aivan eritavalla. Pitääkin hankkia varasyyläri ensi kesäksi.

Mutta onhan toi tekele jo hintansa tienannut.

yonez sanoi:

Miksi juuri Kiinasta? Saksasta ostettu ei tule juuri sen kalliimmaksi kuin Kiinasta hankittu kun lasketaan hinta + rahti + tullin perimä ALV. Taitaapa käydä niin että Kiinasta ostettu maksaa enemmän. Ja toimitus Kiinasta kestää paljon kauemmin....

https://www.ebay.com/itm/Wasserkuhl...h=item520c201da1:g:tgcAAOSwXchcJ1kR:rk:5:pf:0

Hankin muutama vuosi sitten cepariin kiina jäähdyttimen, toimitus euroopasta saksan ebayn kautta.
Hyvin on toiminut ja asennuskin onnistu suoraan ilman muutostöytä.

halvin ali expressiss' :blink: www.aliexpress.com

Quantity:
New For Kawasaki Z1000 Z 1000 2010-2016, KLZ1000 VERSYS 2013-2017 motorbike part Aluminium Cooling water cooler Radiator

Price:
€ 65,74 / piece
Discount Price:
€ 55,88 / piece -15% 2 days left

Shipping:
Free Shipping to Finland via AliExpress Standard Shipping
Estimated Delivery Time:15-24days

Quantity:

piece (10 pieces available)
Total Price:
€ 55,88

piece (10 pieces available)
Total Price:
€ 55,88

Ei kun ostamaan, Kiinasta ne tulee loppujen lopuksi kaikki, vaikka tilaatkin Saksasta tai sumujen saarilta. Sitten kun Saksasta tilaamasi syyläri tulee, huomaat että Kiinastahan se tuli. Liittynee alvi ja tulli kuvioihin. Itse on tullut ostettua useampia jäähdyttimä ja muita härpäkkeitä crossi pyöriin ja aina tuo sama kuvio, varsinkin jos tilaat ebaysta. Samat toimittajat ne hääräilee ebayssa ja aliexpressissä ja hinnat melkolailla samat.

57pannu sanoi:
Ei kun ostamaan, Kiinasta ne tulee loppujen lopuksi kaikki, vaikka tilaatkin Saksasta tai sumujen saarilta. Sitten kun Saksasta tilaamasi syyläri tulee, huomaat että Kiinastahan se tuli. Liittynee alvi ja tulli kuvioihin. Itse on tullut ostettua useampia jäähdyttimä ja muita härpäkkeitä crossi pyöriin ja aina tuo sama kuvio, varsinkin jos tilaat ebaysta. Samat toimittajat ne hääräilee ebayssa ja aliexpressissä ja hinnat melkolailla samat.

Paitsi että alle 100-150€ lähetykset nasahtaa tulliin Aliexpressistä n 50% todennäköisyydellä, alle satasen kama itselläni ainoastaan kerran. Tämä n 100kpl Aliexpress ostoksella koettu.

Jou, näinhän se on. Itse olen pääasiassa tilannut ebay.com:sta, kiinasta näyttävät tulevan. Kuten tuossa edellä sanoin liittynee alvi ja tullikuvioihin.

Amazon.de kautta hommasin vastaavan Hondaan ja ihan hyvin pelannu.
Ei ollut murheita tulleista kun EU-maita ollaan ja alv tulee automaattisesti 24%.
Itse paketti tuli kylläkin suoraan Kiinasta.

Back