• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Syy Trumppien jarrumurheisiin löytynyt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tumppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulipas nyt nuorena ja kokemattomana naisihmisenä vahingossa puututtua arkaan asiaan.Tokihan yritin vain auttaa ja kun itselläni on enää vain näitä hyvälaatuisia japseja ilman ongelmia niin..
Vaihtaminen japanilaiseen merkkiin tietysti olisikin vaikeaa mutta lohduksi teille,romumetallin hinta on melko hyvä tällä hetkellä.
sport05.gif
wink.gif

Tulipas nyt nuorena ja kokemattomana naisihmisenä vahingossa puututtua arkaan asiaan.Tokihan yritin vain auttaa ja kun itselläni on enää vain näitä hyvälaatuisia japseja ilman ongelmia niin..
Aihe ei kai ole erityisen arka, mutta kuten ducati foorumillakin täällä on ihmisiä jotka valinneet pyörän tunteella(kyseessä kuitenkin harrastus - ei pankkisijoitus); luulisi naisena sen ymmärtävän?
thumbs-up.gif

Vaihtaminen japanilaiseen merkkiin tietysti olisikin vaikeaa mutta lohduksi teille,romumetallin hinta on melko hyvä tällä hetkellä.
sport05.gif
Anteeksi että olen maalta, mutta en tätä oikein ymmärtänyt... vai tarkoitatko sitä että busien ja tuplaäksien hinnat on kyllä edullisia?
buttrock.gif

Ei helvetti et repesin
biggrin.gif
Eka trollataan ja ihmetellään kun "mielipiteitä" ei arvosteta. Sit ei tuu enään persettäkään

Teiltä aiheeseen asiallisesti vastanneilta pyydän anteeksi, mutta alkaa riipiä aiheettomat, mukahauskat ja informaatioarvoltaan täysin mitättömät letkautukset miltei joka threadissa.

Koska nuoren naisen mielipidettä ei arvosteta,eikä muutenkaan kunnioiteta,en enää hyviä neuvoja teille jaa.
"Neuvojesi" laadusta voidaan olla montaa mieltä. Joka tapauksessa, jos yrität hillitä itseäsi, kiitos siitä - yritä myös olla sanojesi mittainen nainen.

Enkä jaa teille tätäkään
033102ass_1_prv.gif
Pyysikö joku?

Off-topic loppuu osaltani tässä threadissa tähän, mukavia kilsoja trumppajengille.

off-topic:
Ei saa hernettä nenään vetää
biggrin.gif
...Odotellaan niin neitokainen neuvoo Triplen omistajia siirtymään Yamahan "laatutuotteisiin" esim. uuteen FZ1:seen
tounge.gif

Pahoittelen aiheuttamaani topicin pilaamista mutta kun kone oli avoin kirjoittelin sinne asiattomia kirjoituksia ja olen hyvin pahoillani.Pyydän myös jammu1 anteeksi hänen nimimerkkinsä mustaamisesta.Tämän topicin kirjoitukset eivät olleet hänen kirjoittamiaan.Olen aivan ulkopuolinen henkilö.
Pyydän anteeksi vielä kerran.
...onpas siinä tiukka jammulikka vaikka istuu aika pannun alla....hyvä pidä toi...
mielestäni Trumppa on ihan ok peli ja jos sen ostaa ei voi olla ihan pee aa
033102ass_1_prv.gif
....ja sitten täytyy myös tietää jotain mopoista..sama on duccen kanssa ja muiden namujen kuten plikat... :;):heh...
vaikka asia on niin, että jarrut on vauhdin surma on se hyvä, että ne on kunnossa..aina ei ees ilmaus auta vaan kun jarru nesteet kuumiaa tapahtuu kummia(suurempia selittämättä) teräspunoilla voi korjata tätä puutetta...eli tavallinen kumiletku turpoo ja paine pakenee letkuun eikä sylinteriin
nixweiss.gif
....tai siis kyllä sinne sylinteriinkin sitä menee, mutta .....noh antaa olla...

Pahoittelen aiheuttamaani topicin pilaamista mutta kun kone oli avoin kirjoittelin sinne asiattomia kirjoituksia ja olen hyvin pahoillani.Pyydän myös jammu1 anteeksi hänen nimimerkkinsä mustaamisesta.Tämän topicin kirjoitukset eivät olleet hänen kirjoittamiaan.Olen aivan ulkopuolinen henkilö.
Pyydän anteeksi vielä kerran.
Sen kirjoittamansa viestin pystyy myös poistamaan, siinä viestin ylälaidassa on semmoinen laatikko "poista". Siitä naps ja paskanjauhanta katoaa bittiavaruuteen.

Kaikki muutkin voisivat poistaa ot-viestinsä pois topikista. Ei o kiva lukea ketjua jossa on 40 viestiä, joista kymmenen käsittelee asiallisesti aihetta.

kits ja antex.
tounge.gif

PS. OT: Tumelle myös hyviä (rata)kilsoja kesälle!

No niin, joko tämä asia on selvä.
Pahoitelen tästä ja pyydän anteeksi siitä että ulkopuolinen henkilö kirjoiti "tuhmia" käytäen minun nimimerkkini. Tästä lähtien huolehdin(tai no,ainakin yritän) ettei kukaan pääsee kirjoitamaan minun nimimerkkillä.Sen verran mainitsen että kyseilsella henkilöllä on "pallit" vakiovarusteena joten varsinainen vitsi,pila??? miespuoliselta henkilöltä.Kyseistä henkilöä hävetää niin paljon ettei hän uskalla paljastaa kuka hän on joten hän pyysi anteeksi minun nimimerkillä(minun luvalla).
Pyydän viellä kerran anteeksi tapahtuneesta.
blush.gif

Hyvää kesää ja mukavia ajokilometreja kaikiille.T.aito ja oikea yammu1.
Sattuuhan noita tekevälle...
wink.gif
wink.gif
wink.gif

Nyt täytyy nostaa tämä keskustelu takaisin ylös!

Ennen asiaan menoa pyydän kaikkia poistamaan asiaan kuulumattomat viestinsä, tai sitten joku moderaattori vois siivota tästä ketjusta OT-viestit pois...

Nimittäin nyt on trumpassa jarrut kunnossa!
smile_org.gif

Rupes etujarrupalat tuleen tiensä päähän ja vaihdoin tilalle EBC:n sintteripalat. Lisäksi herkistelin ja putsasin jarrumännät, liukupinnat, liukutapit yms. Siis koko homma jarrusatuloita purkamatta, mäntiä irroittamatta ja jarruja ilmaamatta!

Kokonaiskesto vajaan tunnin, ja tuntuu kuin jarrut olisi täysin uudet... Ainakin yksi mäntä oli ihan jumissa ja palat ilmeisesti ihan kovettuneet. Jarrutuntuma ja -teho parani huomattavasti, eikä kahva enään painu pohjaan, hyvä että saa edes puoleenväliin painumaan!
062802jumpie_prv.gif

Sen jälkeen Jurvassa kuului mutkiin tultaessa entisten kiroilujen sijasta sintteripalojen iloinen vihellys!

Niin, olen siis nyt ajellut tovin tuon remontin jälkeen, joten korjaus ei ollut mikään hetken helpotus ongelmaan, vaan ongelma poistui kokonaan...

Suosittelen siis muillekin!

- T -

Kas vain, ompa samankaltainen kirjoitusasu yammu1 ja yammu1-haamulla. Olisko sittenkin sama kirjoittaja?

"Pahoittelen aiheuttamaani topicin pilaamista mutta kun kone oli avoin kirjoittelin sinne asiattomia kirjoituksia ja olen hyvin pahoillani.Pyydän myös jammu1 anteeksi hänen nimimerkkinsä mustaamisesta.Tämän topicin kirjoitukset eivät olleet hänen kirjoittamiaan.Olen aivan ulkopuolinen henkilö.
Pyydän anteeksi vielä kerran. "

vs.

"o niin, joko tämä asia on selvä.
Pahoitelen tästä ja pyydän anteeksi siitä että ulkopuolinen henkilö kirjoiti "tuhmia" käytäen minun nimimerkkini. Tästä lähtien huolehdin(tai no,ainakin yritän) ettei kukaan pääsee kirjoitamaan minun nimimerkkillä.Sen verran mainitsen että kyseilsella henkilöllä on "pallit" vakiovarusteena joten varsinainen vitsi,pila??? miespuoliselta henkilöltä.Kyseistä henkilöä hävetää niin paljon ettei hän uskalla paljastaa kuka hän on joten hän pyysi anteeksi minun nimimerkillä(minun luvalla).
Pyydän viellä kerran anteeksi tapahtuneesta."

kaverin 955 daytonaa on käytetty nyt 2kertaa karhulan motoboxissa kun etujarru menee melkein kahvaan kiinni n.2000km jälkeen.asentaja sanoi et satuloiden mäntä vetää tiivistettä mukaansa ja siitä johtuu tuo ns:itsestään ilmaantuminen.nyt on taas pelannu hyvin kun vajaa 3viikkoa sitten käytti siellä...tai näin ainakin sen olevinaan tajusin kun tämä asentaja englanniksi sen selitti.

kaverin 955 daytonaa on käytetty nyt 2kertaa karhulan motoboxissa kun etujarru menee melkein kahvaan kiinni n.2000km jälkeen.asentaja sanoi et satuloiden mäntä vetää tiivistettä mukaansa ja siitä johtuu tuo ns:itsestään ilmaantuminen.nyt on taas pelannu hyvin kun vajaa 3viikkoa sitten käytti siellä...tai näin ainakin sen olevinaan tajusin kun tämä asentaja englanniksi sen selitti.
joo, tämä viimeinen on lähinnä oikeaa. Se on niistä männistä kiinni. ne takertaa tiivisteisiin ja kun jarrupalat kuluu, niin männät ei liiku lähemmäksi levyjä, vaan matka pitenee, mutta mäntä palaa aina takas koska takertaa levyyn.

siitä on triumphin korjauskäsky, että pitää vaihtaa kaikille halukkaille 1050:sen männät niihin teflon tjs pinnoitettuihin.

en tajua miksi ne etsii vikaa ilmausruuveista, vika ei ole siellä, senhän näkee kun ilmaa niitä, ei siellä mitään ilmaa ole!#%#¤%

toinen keino palauttaa fiilis jarruun on vetää jarru jollain narulla/kumilenkillä pohjaan yöksi. tämän aikana männän takerrus antaa periksi ja aamulla on tosi kovat jarrut.

Kas vain, ompa samankaltainen kirjoitusasu yammu1 ja yammu1-haamulla. Olisko sittenkin sama kirjoittaja?
Katsoin ihan samaa
wink.gif
Voi v...u tätä pässi lauma.
mad.gif

Onko minun vikaa jos "munaton" ja "selkärangaton" henkilö joka ei uskalla paljastaa omaa nimimerkkiä tekee minulle pilaa ja käyttää minun nimimerkkiä hyväkseen. Ei ole sama kirjoittaja vaikka kuulostaa ehkä siitä. Tekisi mieli paljastaa kuka hän on mutta en tee sitä. Kyseinen henkilö käy päivittäin tällä palstalla ja on varsin kuuluisa omista mielipiteestä jotka joskus ovat ihan yes.

Eikö tämä ketju voisi jo poistaa. Alkaa jo olla menneen talven lumi.
P.S.Kantapään kautta opin ettei kannattaa jättää oma käyttäjä tili auki. Muuten muut pääsevät kirjoittamaan mitä sattuu.

Kyseinen henkilö käy päivittäin tällä palstalla ja on varsin kuuluisa omista mielipiteestä jotka joskus ovat ihan yes.

Eikö tämä ketju voisi jo poistaa. Alkaa jo olla menneen talven lumi.
Ainoa mielipiteistään kuuluisa, joka tulee mieleen, kaataa jo muutamalla viestillä mp-firmoja.

Mitä tulee ketjuun, niin miksikäs tätä poistamaan, ihan asiallista tietoa niiltä osin, kun paskanjauhanta, jota eittämättä tämäkin viesti on, ei peitä asiaa alleen. Parempi olisi siivota se ot tuolta vanhoista viesteistä pois. Mutta veikkaanpa, kukaan jaksane.

Back