Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitti kuule söhmissä on, mutta kysyinkö siitäHaulla kun etsit, niin varmasti löydät parikin ketjua, joissa kerrotaan moisen tekoon yksityiskohtaiset ohjeet.
Hieno neuvo tästä onkin apua, kiitos vielä kerranNiin no, kyllä niitä ruiskujakin synkataan. Osta suora, vee tai bokseri ykkönen, niin ei tartte synkata.![]()
Kaivas nyt se palkokasvi pois sieltä nenusta. Jos olet söhmin kirjoituksia lueskellut, ei luulisi vielä tästä 'v*ttuilusta' hermostuvan?Ei muuten tosiaan tarvitse kirjoittaa mitään, jos aihe on typerä, sori
Voi olla että ajotauko vetää pinnaa piukalle, sori oikeasti. Harmittaa vaan välillä nuo "Haulla varmaan löytyy" neuvotKaivas nyt se palkokasvi pois sieltä nenusta. Jos olet söhmin kirjoituksia lueskellut, ei luulisi vielä tästä 'v*ttuilusta' hermostuvan?Ei muuten tosiaan tarvitse kirjoittaa mitään, jos aihe on typerä, sori
Itse ainakin etsin edullista mittaria, mutta yksikään alle 50€ vehje ei näyttänyt vähääkään toimivalta, joten tein täältä saamieni ohjeiden mukaan mittarin itse. Ostin sen muutan metrin kirkasta letkua ja mig-hitsin suuttimen. Parin metrin lauta löytyi kotoa, muutama naula ja vettä kans. Noilla tuli ihan hyvä alipainemittari, jolla olen muutaman pyörän käyntiä korjaillut. Molemmat oli kylläkin kaksi sylinterisiä, joten pääsin aika helpolla, mutta kyllä tuolla vehkeellä pystyy hoitamaan isommatkin. Mutta tämänhän sinä jo tiesitkin, kun asiasta olet jo lueskellut?
Tilasitko sen tuosta kioskista?Tuollaisen hankin, en ole vielä ehtinyt kokeilla koska pyörä on edelleen osina mutta vaikuttaa fiksulta ja hinta on kohdallaan. Osta samalla säilytyspussi.
P.S. Ota rennosti...
Hep, sit jos noi on vielä tallessa, niin säädettävät kuristimet letkuun ja niin se on siinä!Itse olen kerran väsännyt tavallisista alipainemittareista työkalun, mutta ei sillä mitään tehnyt, kun en raatsinut sijoittaa nestevaimennettuihin![]()