Toivottavasti ei kellään. Nopein tapa se varmasti on saada seos tiettyyn haluttuun mutta tarkin varmasti se ei ole.Kenellä on sellainen käsitys, että Tuning Link on ainoa oikea tapa säätää pyörä?Pikkusen kun härppäsee heti se alkaa, ei minun kritiikki sinuun kohdistu, vaan kyseiseen ohjelmaan.
Tietysti kun sinä sitä niin innokkaasti mainostelet saattaa tulla käsitys, että kohdistan sen sinuun.
Haluan vaan yrittää oikaista, sitä käsitystä, että Tuninglink olisi ainoa oikea tapa saada pyörä säätöihin.
En, vaan kulun näihin putkenpäästä tuhertajin, mutta olen tuherrellut putken päästä sen verran, että osaan käyttää sitä tietoa pikku hiljaa hyväksi.sanoi:Mittaatko sinä muuten _aina_ käyristä tai kollektorista, et koskaan putken päästä? Voitko siis sanoa olevasi "oikea guru", ja olet aina kieltäytynyt säätämästä, jos lambdaa ei saa laittaa käyriin tai kollektoriin
Kyllä henkilöt joita minä guruna pidän ja jotka pelkästään kollektorista mittaavat, henkilöityi aivan johonkin muuhun kuin minuun.
sanoi:Jutellessa yhden säätögurun kanssa, hänen kommentit olivat erään tonnisen kokoputkella olleen gsxr säädössä parhaan huippu tehon tuottava AFR arvo olevan alueella n. 12,9-13,2 ja taas seoksen ollessa hieman rikaamalla 11,7-12,4 teho tippui vain 2-3 hevosvoimaa ja laihemmalle mentäessä 13,9-14,7 teho tippui 2 hevosvoimaa, vasta seoksen ollessa yli 17,0 hevosvoimia tippui 6-7.
Muuten, kun sitä Tuning Linkkiä niin kovasti kritisoit, niin missä olet sen käytännössä nähnyt? Kuka sääti silloin? Mitä yleensäkin tiedät ko. ohjelmasta ja sillä saavutetuista tuloksista?
Se kyllä täytyy sanoa, että monenlaista säätäjää ja tuhertamista seurattuani, se on mielestäni vakuuttavin tapa saada pyörä nopeasti ja tarkasti säätöihin koko alueella.
Mietippä itse miten se sitä seosta korjaa haluttuun suuntaan ja millä tavalla sen on sitä korjattava että että se pysyy mukana koko prosessissa.
Ja tämä ei ollut mitään piruilua......