• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sweep Speed -housut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XeX1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli hommattua GhostRider666-nahkapusakka, kun en kehdannut tyypin koko ajosettiä ostaa. Takki on ok, mutta nyt pitäisi löytää siihen sopivat housut jotka siis saa takkiin kiinni pitkällä vetoketjulla. Olen selaillut erilaisia malleja, ja olen nyt tullut siihen tulokseen että tuo Sweep taitaa olla malliltaan hyvin lähellä omaa takkiani. En yhtään ihmettelisi vaikka valmistettaisiin samassa paikassa mutta eri nimellä. Niin tai näin, onko kenelläkään kokemusta näistä pöksyistä?
http://motovelhot.fi/shop...._id=700

Kuva takista..
http://www.roleff.de/EN/EN/programm06_ghostrider_jackets_999.htm

No hemmetti!

Onko muka totta, että täältä ei löydy KETÄÄN jolla olis tollaset byysat?
confused_orig.gif

Mul on toi Sweepin Speed asu. Tuli kokeiltua kaikki a-starin, daineset ym. eikä niistä oikein mikään sopinut meikäläisen kropalle. Samat housut kai ne on erilläänkin ostettuna kuin tuossa puvussa. Housut jalassa on ajeltu niin rataa, matkaa kuin mutkapätkääkin.

+ istuu hyvin tällaiselle persjalkaiselle kukkakepille 180cm/66kg
+ eivät ole venyneet ihan älyttömästi
+ tukevat hyvin matka-ajossakin - geelipehmustetta perseessä
- ei taskuja
- lahkeet aavistuksen väljät meikäläisen pohkeille.
- kylmällä ilmalla jalkovälin joustokankaasta tuulee kasseille. Wind stopper alusasu korjaa tilanteen

Ostin puvun maahantuojalta/valmistuttajalta: Eurobiker
Pukuun sain polvipalat kaupan päälle.
Eurobikeriltä sain myös hyvää "jälkmarkkinoinnin" ipalvelua. Housujen sauma lähti purkautumaan 3-4 käyttökerran jälkeen ja Eurobikerillä ne vaihdettiin uusiin.

Ilmeisesti kuitenkin olet ollut tyytyväinen ostokseesi?

Hassua, minä olen aina luullut että toi Motovelhot on se virallinen Sweepin valmistuttaja? Ainakin noi pökät on siellä 10€ halvemmat kuin Eurobikerissä.
Vai onko tuo vanhempaa mallia, tms?

Hmm.. vai kassit kuurassa pakkasella? Huono juttu.
biggrin.gif

Ihan hyvät housut, tosin kasseille kyllä tuulee kylmällä
smile_org.gif

Ite maksoin noista housuista loppu kesästä muistaakseni 130€ Eurobikeristä, ilmeisesti jäämässä pois mallistosta. Polvisuojia ei kyllä kuulunut tohon hintaan. Vetoketju meni hajalle lahkeesta viikon jälkeen, vien suutarille ja noi maksaa viulut.

Ilmeisesti kuitenkin olet ollut tyytyväinen ostokseesi?

Hassua, minä olen aina luullut että toi Motovelhot on se virallinen Sweepin valmistuttaja? Ainakin noi pökät on siellä 10€ halvemmat kuin Eurobikerissä.
Vai onko tuo vanhempaa mallia, tms?

Hmm.. vai kassit kuurassa pakkasella? Huono juttu.
biggrin.gif
Joo oon tyytyväinen olen. Hintaansa nähden hyvä asu ja "takuu" pelaa jos tuotteessa on jotain valittamista. Ratakäyttöön taidan kyllä hommata yksiosaisen.

Eurobikerillä oli tosiaan vanhaa ja uutta mallia housuistakin myynnissä, joten motovelhojen housut saataa olla tuotaa vanhaa vuosikertaa. Jotain pieniä parannuksia uudempaan malliin on kai tehty.

Ei se nyt niin huono juttu ole
biggrin.gif
Onhan noissa kaikkien valmistajien nahoissa jossain kohti joustokangasta/tuuletusaukkoja josta ilma virtaa sisään. Kesäkuumalla sitä vaan kiittää hyvää ilmanvaihtoa niin ei kassit hikoa. Viileämmillä keleillä voi käyttää sitten windstopper alusasua.

Tuli hommattua GhostRider666-nahkapusakka, kun en kehdannut tyypin koko ajosettiä ostaa.
Tuota, Menee hieman ohi aiheen, mutta eikös oikialla ghostriderilla ollut Dainesen rotsi ainakin Ghostrider II leffassa?
Ainakin siinä on musta dainesen logo.
Juu, olet oikeassa siinä että Mr. Ghost käytti Dainesen ajopukua aina leffaan 3 asti. Osassa 4 (GhostRider goes undercover) on jo Roleffin hänelle valmistama nimikkopuku.
Tuo minun takkini on Roleffin GhostRider666-nahkapusakka, ei se varsinainen ajoasu, joita niitäkin toki saa suomesta.
Itse kun kuulun enemmän tonne "papparyhmään", enkä hardcore-kanttailijoihin, niin päädyin mielummin ihan tuohon tavalliseen ajopusakkaan. Rauhallinen ajotyylini huomioon ottanen olisin tuntenut oloni hiukan hölmöksi kun selässä on sellainen jumalaton "kyttyrä", joka siinä varsinaisessa ajo-asussa on.
Sen verran kuitenkin fani, että halusin hivenen massasta poikkeavan takin
buttrock.gif

Tuli hommattua GhostRider666-nahkapusakka, kun en kehdannut tyypin koko ajosettiä ostaa.
Tuota, Menee hieman ohi aiheen, mutta eikös oikialla ghostriderilla ollut Dainesen rotsi ainakin Ghostrider II leffassa?
Ainakin siinä on musta dainesen logo.
Juu, olet oikeassa siinä että Mr. Ghost käytti Dainesen ajopukua aina leffaan 3 asti. Osassa 4 (GhostRider goes undercover) on jo Roleffin hänelle valmistama nimikkopuku.
Tuo minun takkini on Roleffin GhostRider666-nahkapusakka, ei se varsinainen ajoasu, joita niitäkin toki saa suomesta.
Itse kun kuulun enemmän tonne "papparyhmään", enkä hardcore-kanttailijoihin, niin päädyin mielummin ihan tuohon tavalliseen ajopusakkaan. Rauhallinen ajotyylini huomioon ottanen olisin tuntenut oloni hiukan hölmöksi kun selässä on sellainen jumalaton "kyttyrä", joka siinä varsinaisessa ajo-asussa on.
Sen verran kuitenkin fani, että halusin hivenen massasta poikkeavan takin
buttrock.gif
Jep jep, asia meininki kuitenki
buttrock.gif

Itsellänikin on takki tilaus menossa jenkkilästä ja tulee sellanen rotsi että ei ihan joka jantterilla olekkaan
bowdown.gif

Back