• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sweep mittatilausnahkat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ruoste
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Liminka
192/90 mittoihin sopivia nahkoja ei tahdo vakiokokojen joukosta löytyä, joten mittatilausasu on alkanut pikkuhiljaa kiinnostaa. Haluaisin kuulla kommentteja miten tuo homma on toiminut käytännössä.

Tekevätkö asut mittojen mukaan tehtaalla vai muokataanko nuo mittoihin sopivaksi jälkikäteen vakiokoon varusteista?

Ovatko laadultaan ok?

Paljonko on olut todellinen toimitusaika?

Paljonko hintaa on tullut vakiomalleihin verrattuna?

Muita kommentteja?

Meille tuli tiimiin viimekesänä kaksi pukua. Toisessa muokattiin vain värit sopivaksi ja toisessa värien lisäksi hiukan venytettiin kaavaa.

Suomessa ottivat mitat ja toimittivat ne tehtaalle.

Puvut saapuivat juuri silloin kun niiden pitikin saapua.

Itse olen ollut tyytyväinen Sweepin nahkoihin ja Eurobikerin palveluun.

Mä olen kutakuinkin saman mittainen kun sinä ja Sweepin nahkoista koko 58 on ainakin mun kropan mallille just sopiva. Tietysti me kaikki ollaan eri mallisia, että tiedä sitten susta.....

Mä olen kutakuinkin saman mittainen kun sinä ja Sweepin nahkoista koko 58 on ainakin mun kropan mallille just sopiva. Tietysti me kaikki ollaan eri mallisia, että tiedä sitten susta.....
Riittääkö lahkeissa ja hihoissa mitta keskivartalo-osuuden olematta telttaa muistuttava? Jos mahdollista niin viitsitkö joskus mitata puvustasi ympärusmitan vyötärön kohdalta.

Riittääkö lahkeissa ja hihoissa mitta keskivartalo-osuuden olematta telttaa muistuttava? Jos mahdollista niin viitsitkö joskus mitata puvustasi ympärusmitan vyötärön kohdalta.
F4 puku 58 kokosena on jotain 108-110 cm vyötärön kohdalta

Sweepillä tais olla puvun ovh + 30-35 % kun otti mittatilauksena.

Itse tilasin Gimotolta ja nyt jännityksellä odotan että mitä sieltä tulee
smile_org.gif

Itse tilasin Gimotolta ja nyt jännityksellä odotan että mitä sieltä tulee
smile_org.gif
Paljonko tuli Gimoton puvun hinnaksi?
~1000e  
blush.gif

Mut onhan se mittatilaus ja toivottavasti siitä tulee mulle hyvä  
biggrin.gif

Toi mun on 2-osainen

Kannattaa laittaa sinne se tarjouspyyntö omilla mitoilla, ne vastaa sieltä kyllä tosi nopeesti sen hinnan toimituskuluineen.
Ja ku siihen hintaan vaikuttaa niin kaikki mitä siihen pukuunsa haluaa.

F4 puku 58 kokosena on jotain 108-110 cm vyötärön kohdalta
En pääse nyt mittailemaan, kun puku ei ole kotona. Mun puku on S2R, mutta mitä olen tota F4:sta sovitanut, niin saman kokoinen se kutakuinkin on.

Back