• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SV650 ostamassa, käyntiääni epäilyttää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aallu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saattaa haiskahtaa... Onko nettimotossa? Linkkiä, päästään porukalla jeesustelemaan. Periaatteessahan pyörä voi olla kyllä myös ihan ok, kannattaa käydä kuitenkin polkemassa muutamaa vastaavaa ja vetää johtopäätökset siitä. Ja ottaa joku kokeneempi kaveri koeajoreissulle matkaan, kaksi paria korvia kuulee aina paremmin kuin yksi.

Vois tulla vaikka itsekin tueksi jos olisi lähimaastossa...

Ostit sit tuon kyseisen pyörän vaikka kaikki siinä haiskahta
eek.gif
? No kukin tyylillään....

Ostit sit tuon kyseisen pyörän vaikka kaikki siinä haiskahta  
eek.gif
? No kukin tyylillään....
Heh, en ostanut. Epäilyttää niin pirusti. Toisaalta ei paikkakunnalta löydy samanlaisia Suzukeita, niin kiinnostus tähän yksilöön on kova.

Sen verta kuitenkin haluan varmuuksia, että vien huomenna liikkeeseen ja pyydän kuntoarvion, niin saan mielenrauhan. Parikymppiä maksaa, niin pojat tsekkaa kondiksen.

Palataan sitten asiaan. Kerron kuinka kävi. Oon youtubesta tsekkaillut noiden käyntiääniä ja kyllähän tuo siihen malliin säksättää, että jotain vikaa siellä taitaa olla...Ei uskalla ottaa riskiä. Se ei ole mukavaa, että ajokauden alussa pamahtaa 1000e+ remontti =(

Jos tämä osoittautuu sudeksi, niin eipä se auta kuin viikonloppuna lähteä etelämmäs kattelemaan samanlaisia pyöriä. Näyttihän noita nettimoto olevan täynnä =)

Pakoputken takarenkaan puoleiselta sivulta ja takahaarukasta vastaavasta kohdasta kannattaa etsiä jälkiä.. ne syntyy, kun änkkäri ottaa kaadossa kiinni swingiin. Samoin ohjaus pusuttaa siinä vaiheessa yleensä pienenpienet ´kolot´ mp:n rungossa oleviin stoppareihin (ainakin jommallekummalle puolelle). Kaikki osathan voidaan vaihtaa, jopa runko, mutta nuo on kalliimmasta päästä ja kun eivät moiset jäljet näy kauas, niin voivat jäädä korjaamattakin.

(Tosin itse olisin virheellisen km-lukeman takia jo siirtynyt seuraavaan kiinnostavaan yksilöön. Mutta jokainenhan saa itse päättää, mihin rahansa käyttää.)

Back