• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SV1000S Sivukatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BenDilde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Morjesta pöytään!!

Tuli tuossa reilu viikko sitten hommattua parin vuoden tauon jälkeen toinen SV, on se sen verran mukava laite :) Mutta kysymyksenä kuuluukin, että mistäpä tuohon löytäisi sivukatteet? Ebaystä löysin jotain sivukatteita, mutta lähinnä taitaa olla vain jenkkikauppoja, niin lähetyskustannukset on aika järkyttävän isoja :blink: Olisiko forumilaisilla kellään myynnissä tai antaa jotain vinkkiä mistä voisi löytää?

Jaa enpäs tuota huomannutkaan, ettei tonniseen löydy. Sitä en tiedä onko niissä jotain eroja pienemmän kanssa. Kannattaa kysyä myös ihan Suzuki-liikkeestä. Itse ostin alkuperäiset ja maksoivat vuonna 2009 500e maalattuna ja asennettuna.

Mun mielestä mä törmäsin sv-portal.com sivuilla sellaseen infoon, että 650:ssä ja 1000:ssa olis erilainen runko mutta samanlaiset katteet :blink:

BenDilde sanoi:
Mun mielestä mä törmäsin sv-portal.com sivuilla sellaseen infoon, että 650:ssä ja 1000:ssa olis erilainen runko mutta samanlaiset katteet :blink:

Hyvin mahdollista. 650:ssä ainakin on katteiden alla pelkkää tyhjää, sinne mahtuis paljon isompikin mopo väliin.:grin: Takahaarukka on ainakin tonnisessa leveämpi, tuli vaan todettua kun tonnisen huggeri ei sopinut tuohon pienempään.

BenDilde sanoi:

Vieläkö etsit sivukatteita SV:hen? Saattas olla että löytyy pohjamaalatut sivukatteet tonniseen kiinnikkeineen.
Laittele privaa jos vielä olet vailla katteita.

Back