• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SV 650 öljynkierto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.E.K
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli on ilmeisesti yleisesti tiedossa, että vanhemmissa Svessoissa on jotain häikkää etummaisen sylinterin voitelussa. Onko kellään tietoa, että korjasiko suzuki tätä vikaa jostain vuosimallista alkaen? Ja tarkkaanottaen mistä on kyse, pumppu, öljypohja..?
withstupid.gif

Ja jos vika on korjattu(kai mennyt aikoinaan takuuseen), niin onko mitään mistä sen voi varmistaa?

Ongelma lienee ollut itse aiheutettua.
Eli takapyörällä pitkiä siivuja ajettaessa, etummainen sylinteri ei ole saanut öljyä.
Puhetta on ollut, että uudemmissa on lisätty loiskelevy öljypohjaan. Osaako kukaan sanoa varmaksi?

Itselläni on -03 SV eikä ole ollut mitään vikaa vaikka nokkaa olen nostanut monesti ja pitkään...

Lienee siis turvallisempaa hankkia tuo ruiskumalli.. Joskus tosiaan tulee ajettua takasella vähän pidempiäkin siivuja
wink.gif

tietysti suljetulla alueella..

Suzukin omien tietojen mukaan ongelma olisi korjattu vm -01 ja siitä eteenpäin. Varmaa tietoa ei ole, mutta näin olen useammalla sivustolla lukenut. Itselläni on -01, mutta en ole viittinyt hirveästi kokeilla
tounge.gif

Back