• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzukin vara-avaimen tilaaminen/teettäminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei vain!

Huomasin tänään kun olin pitkän tauon jälkeen lähtemässä viimeisiä kertoja heittämään lenkkiä SV:n kanssa että avain oli päässyt hukkumaan jonnekin. Illan sitä nyt olen etsinyt, eikä näy mailla eikä halmeilla. Niimpä etsin laatikosta vara-avaimen ja tein lenkuran sen turvin.

Siitä päästäänkin itse kysymykseen: onko kenelläkään kokemusta mitä kustantaisi vara-avaimen tilaaminen jostain valtuutetusta Suzuki huollosta? Ja vastapainoksi mitä avaimen teettäminen suutarilla kustantaisi?

Ja oletushan on, se että tuossa K3 Sv:ssä ei mitään kummempia ajonesto/muita härpäkkeitä ole, mikä estäisi esim. juuri avaimen teettämisen suutarilla. Ja toistetaan nyt, että tosiaan minulla on tallessa yksi avain, ja nyt sen kadonneen tilalle pitäisi hommata jostain vara-avain.

Kiitoksia etukäteen!

jeps ite hommasin orkkis aihion frankiltä (18€) ja viilauksen teki HGF Oy (8€)

edit omassa virta lukko vaihdettu muut lukot org vara-avain on tehty yammun avaimen aihioista
avain aihion kärjessä on eroa

Aikoinaan teetin avaimen ihan tavallisissa lukkoliikkeessä ex-Sukisukiin. Hyvin pelitti
smile_org.gif

Paikallinen suutariliike veloitti 20€ noin 5 min. meni aikaa...
(hinta on sama myös autonavaimille, eli ei mp-lisää)  
biggrin.gif

Back