• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzukin oman boxin säätöä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A.J.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli mistä mahtais löytyä mesta, jossa säädetään Suzukin omaa ruiskunohjausyksikköä?

Yritin käyttää haku toimintoa, mut oon vaan niin käsi et en löytänyt mitään hyödyllistä.

Tiedän että Espoossa on yksi (nimeä en muista) mut he eivät säädä muita kuin heidän omassa huollossa olleita pyöriä.

Kevät on kohta täällä  
sport05.gif

Uudet nahat saapu postissa eilen---istuin varmaan tunnin kattomassa Ulster Gp:tä DVD:ltä ne päällä.
Olis muijalta leuka varmaan tippunut lattialle jos olis nähnyt  
biggrin.gif

Joo se oli toi MR-power, joka pääsääntöisesti säätää vain heiltä ostettuja tuotteita. Ainakin aikaisemmin olen kuullut tälläistä.
Ja Viaberillä ei vastaillut s-posti tiedusteluihin tosta kyseisestä säätö työkalusta. Eikä infoa löytynyt heidän sivuiltaan. Pitänee varmaan soitella.

Kiitoksia näistä tiedoista

Missä pyörissä on säädettävä boxi?

Löytyykö GSX-R 750 vm. 2001?
...vai joutuuko hommaamaan PCIII:en.

Joo se oli toi MR-power, joka pääsääntöisesti säätää vain heiltä ostettuja tuotteita. Ainakin aikaisemmin olen kuullut tälläistä.
Ja Viaberillä ei vastaillut s-posti tiedusteluihin tosta kyseisestä säätö työkalusta. Eikä infoa löytynyt heidän sivuiltaan. Pitänee varmaan soitella.

Kyllä mä olen käyttänyt mopoa Reinikaisella säädettävänä, vaikka vekottimessa ei ole muuta sieltä hankittua kuin moottoriöljy.

br, Mikko

Kyllä mä olen käyttänyt mopoa Reinikaisella säädettävänä, vaikka vekottimessa ei ole muuta sieltä hankittua kuin moottoriöljy.

br, Mikko
Sama juttu.

MP-asennus.com ( Hki / Kyläsaari ) omaa myös moisen kalikan Suzukin ruiskun säätöön.

Joo tonne mp-asennukseen olisin vienyt alunperin mut on muuttanut Saloon. No eipä sinne toisaalta hirveän pitkämatka ole jos vaikka innostuis ajamaan, kunhan lumet sulaa.

Voishan sitä soitella MR-poweriin ja kysellä heiltäkin.

Suuret kiitokset kaikille vastauksista.

Paljonko olette maksaneet kyseisestä säätö operaatiosta ja tietenkin dynomittauksesta?

Viaberilla taisin maksaa 90 euroa oman boksin säädöstä+penkitys. Mr-power tais pyytää 150 euroa, joten valinta oli selvä.

Back