• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki vs. Yamaha

Asettaa tämä moottoripyöräily Vihtiläisen Matinkin aina silloin tällöin tiukkojen valintojen eteen:
smile_org.gif

http://www.aijaa.com/v.php?i=4469583.jpg

Tuossa olis siis linkin takana tämän hetkistä kuvaa meikäläisen pihalta ja tarina on se, että rykkönen on oma ja gixxeri on lankomieskokelaan.

Hänellä on vielä kortin ajo kesken, mutta osti jo pyörän ja kysyi, notta voiko se tulla meitin pihaan oleskelemaan? Näinhän tänne aina mahtuu tuttujen menopelejä, kunhan jättää avaimet myös, joten tässä sitä tosiaan on kovien valintojen edessä vielä muutamat viikot, jotta kummalla sitä lähtiskään tänään kurvailemaan?
062802jumpie_prv.gif

Jottei nyt mene pelkäks oman onnen julistamiseks tää homma, niin todettakoon, että tuossa omassa rykkösessäni on vain nuo sliparit vaihdettu ja tuossa gixxerissä taasen oliskin sitten jotain titaanista kokoputkistoa + säädöt ja filtterit.

Gixxeristä on penkitetty säädöissä renkaalta jotain 160bhp - tuntumaan ja jos vertaan Yammuuni, niin onhan se perhana soikoon semmoinen alhaalta asti tasaisesti ja täysiä vääntävä peli.

Ei tuossa mun Yammussakaan toki tule mitään "tehopiikkiä", mutta vähän enemmän tuo rykkönen kyllä "yllättää" sitten kun päästetään helvetin portit auki ja siirrytään korkeammille kierrosluvuille.

Gixxerissä tämä matka menee kyllä kieltämättä hieman tasaisemmin, mutta kuvittelisin että tuo gixxeri tarjoaisi harjoittelun jälkeen kenties vähän enemmän "fun factorya?"

En tiedä..

Hemmetin hauskoja pelejä molemmat, tarjoten omat hyvyytensä mitä en näillä omilla ajokilsoillani/taidoillani osaa vielä just silleen tarkemmin pistää, kun en tosiaan ole tuota gixxeriä vielä liikuttanut kuin muutamat kymmenet kilsat, mutta..
buttrock.gif

Ei tämä elämä näköjään aina niin ikävää ole, kun välistä sentään tämmöisiä vaihtoehtoja tarjoaa duunarin arkeen.
biggrin.gif

Jo on pojalla flaksi. Rykköstä ois kiva kokeila mutta en usko et se gixxerille vertoja vetäs. Gixxeri alle vaa ja baanailemaa

Jo on pojalla flaksi. Rykköstä ois kiva kokeila mutta en usko et se gixxerille vertoja vetäs. Gixxeri alle vaa ja baanailemaa
Mä joudun tuossa gixxerissä pistämään vaihdetta ylöspäin polven avustuksella, ei siis nilkan liike riitä, koska on näköjään vipu vähän hassussa paikassa, mun nilkkaa ajatellen.

Sitten siinä on kanssa tuo putkisto semmoinen, että mun pitää varoa oikealla jalan kantapäätä, jottei se ota putkeen. Pidän näköjään jalkojani tapeilla vähän hassusti, silleen enemmän päkijäpainoitteisesti, kun varmaan jotenkin ratareissuilta on jäänyt alitajuntaan tuo kengän kärjen ottaminen tonttiin kanttaillessa?

Moottoriltaan tuo gixxeri tuntuu mukavammalta/helpommalta hallita kuin tuo oma rykköseni ja ajoasentokin on molemmissa, ainakin mulle, varsin mukava.

Ajonhallintalaitteet, elikkäs kaikki kiksit ja kahvat tuntuvat tuossa rykkösessäni vähän paremmin kohdillaan olevilta, elikkäs vähän semmoisilta jämäkämmiltä, verratuna tuohon gixxeriin, mutta toisaalta tuo gixxeri on vähän vanhempi ja enemmän ajettu, kuin rykköseni, joten tämä varmaan selittää tämän hommelin?

Matti kuule.. haistahan  
033102ass_1_prv.gif

Ja hianohan tuon gikserin väritys on  
wink.gif

Terv. töissä oleva..
Haist ite!
biggrin.gif

Tuossa kuvassa tuon gixxerin väritys näyttää ihan ok. mutta se ei tosiaan ole meikäläisen mieleen ihan just silleen kiehtova livenä.

Tämä nyt kumminkin on ihan makuasia ja hyvin se on kaikinpuolin maalattu tuo gixxeri, joten siinä mielessä se on kyllä vimpan päälle. En vain ole itse niin tuon kupari värin perään.
smile_org.gif

Ja maanantainahan sitä taas pitäisi lähteä töihinkin pyörähtämään, joten kiitos muistutuksesta.
sad_orig.gif

molemmat on ollut niin sanoisin, että parempi on.......... no varkaiden mielestä vissiin Rykkönen koska sen ne pölli, gixxeri on saanut olla toistaiseksi rauhassa pihalla....

Mä joudun tuossa gixxerissä pistämään vaihdetta ylöspäin polven avustuksella, ei siis nilkan liike riitä, koska on näköjään vipu vähän hassussa paikassa, mun nilkkaa ajatellen.

Sitten siinä on kanssa tuo putkisto semmoinen, että mun pitää varoa oikealla jalan kantapäätä, jottei se ota putkeen. Pidän näköjään jalkojani tapeilla vähän hassusti, silleen enemmän päkijäpainoitteisesti, kun varmaan jotenkin ratareissuilta on jäänyt alitajuntaan tuo kengän kärjen ottaminen tonttiin kanttaillessa?

Moottoriltaan tuo gixxeri tuntuu mukavammalta/helpommalta hallita kuin tuo oma rykköseni ja ajoasentokin on molemmissa, ainakin mulle, varsin mukava.

Ajonhallintalaitteet, elikkäs kaikki kiksit ja kahvat tuntuvat tuossa rykkösessäni vähän paremmin kohdillaan olevilta, elikkäs vähän semmoisilta jämäkämmiltä, verratuna tuohon gixxeriin, mutta toisaalta tuo gixxeri on vähän vanhempi ja enemmän ajettu, kuin rykköseni, joten tämä varmaan selittää tämän hommelin?
Kannattaa säätää se vipu kohilleen nii onnistuu vaihdot. Juu muista en oikei tiedä. Gixxeri tai rykkönen, sama tuo hyvin kulkee. Vivut ei sinänsä haittaa, eihän näissä kytkintä tarvii, paitsi alaspäin survoessa. Kelit kun paranis nii pääsisit testailee lisää.
smile_org.gif

Kannattaa säätää se vipu kohilleen nii onnistuu vaihdot. Juu muista en oikei tiedä. Gixxeri tai rykkönen, sama tuo hyvin kulkee. Vivut ei sinänsä haittaa, eihän näissä kytkintä tarvii, paitsi alaspäin survoessa. Kelit kun paranis nii pääsisit testailee lisää.  
smile_org.gif
Näinhän jo mainitsinkin luurissa tuon gixxerin omistajalle, että varmaan pitää hänenkin jalkaan tuota vaihdevipua vähän säätää.

Mitä tulee tuohon vaihtamispolitiikkaan, niin voihan tuota tokiaan raakanakin ylöspäin pistää, mutta ainakin itse pruukkaan kyllä lipasemaan tuon kytkimen kanssa.
smile_org.gif

Noh. Toivottavasti mokaa inssinsä tuon gixxerin omistaja, jotta pysyis tää tilanne vielä vähän aikaa meikäläisellä.
tounge.gif

Back