• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki SV650S Omistajat apuwa !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi M
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun laitat virtalukon asentoon on niin -

Varoitusvalot syttyvät, mutta syttyykö myös rundikellon LED joka varoittaa ylikuumenemisesta ?

siis punainen valo vasemmalla puolella digitaaliruutua?! muistaakseni se syttyy mutta sammu kun käynnistät.

Tuossa paradoxin pelissä on eri mittaristo, mutta mun vanhakoppaisessa (´01) vekottimessa tuo ledi ei ole ikinä vilahtanutkaan, edes uutena.

Joo luulen, että noissa uusissa se vilkkuu...
Mullakin on kaasarikone ja oletan, että sen ei kuulukkaan vilkkua vaikka Haynes niin mainitsee.
-99 suomenkilinen mainitsee vilkkuvan.
-01 lontoonkieleinen ei mainitse.

Meni vi... 50€ hukkaan kun luulin vissin ominaisuutta viaksi - ainoa lohtu oli kiva myyjätär jolta anturin ostin.

Asiasta toiseen.
Miten helposti sulla pyörii flekti, kun muistelen että mun pyörässä se hyppäsi päälle suht herkästi helteellä kaupunkiajossa uudempana. Nyt viimeisen parin kesän aikaan en ole huomannut sen pyörivän kertaakaan. Mitään ylikuumenemisen oireita ei kyllä ole ollut, joten en ole syytäkään tuohon selvittänyt.

Ei oo kyllä tainnu koskaan vilkkua tai ei ainakaan oo sattunut silmään. Mut toivottavasti sit huomaa jos ylikuumenee
wink.gif

Flekti pyörii kaupungissa, mutta ei musta mitenkään herkästi.
En ole sen koommin tarkkaillut kun totesin, että toimii.
Haynes taitaa mainita 96 celssiusta pääle lämmöksi.

Näytin varmaan hullulta kun kurkin flektiä stadissa. Ihan pienestä hidastumisesta toi ei herää. Lämmön tuntee ohuempien housujen läpi kun flekti lähtee päälle.

Pitäskö hifistellä joku valo tolle ;)

ei ole syty täälläkään,vaikkakin ohjekirjassa sanotaan että pitäisi hetken palaa käynnistyksen yhteydessä.ja vm oli 2002.

Mailasin eilen maahantuojalle kyssärin ja sain vastauksen:
Terve Jussi,

Vika on käyttöohjekirjassa. Siinä on painovirhe.

Valon ei kuulu syttyä, kun virta laitetaan päälle.

Kesäterveisin

Keijo

Back