• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki sv 650 s

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GriZzLy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis ostitko jo? Vai hieroitko vasta kauppaa?  Tollasen 01 vm hinta on varmaan siellä 6000 - 6500 euron paikkeilla... Riippuu tietysti kunnosta.
ööh...sun pitäisi varmasti käydä katsomassa missä hinnassa nuo liikkuu  
tounge.gif
Tai sitten vakuutusyhtiö pani sinua aika halvalla  
wink.gif
Yllättävän hyvin nuo ovat hintansa pitäneet...
confused_orig.gif
Mutta, jos haluaa tommosen, niin on pakko maksaa sen minkä pyytävät, ja hintaan olen loppujen lopuks suht tyytyväinen, kun katsoo paljonko niitä markkinoilta löytyy, ja yllättävän vähän. Olen seurannut kaiken mahdollisia myyntipalstoja ja pörssejä, ja yllättävän vähän niitä on myytävänä. Ja hintapyyntö on aika kova.
Kävin kattomassa motopalstaa just äsken. Eihän ne ole tippuneet yhtään keväästä
omg.gif
Sain kyllä ihan hyvin vakuutusyhtiöltä. Tuskin tässä kumpikaaan pani halvalla. Paneminen on helvetin halpaa verrattuna moottoripyöräilyyn
biggrin.gif

En kyllä ymmärrä miks pitää väkipakolla Suomesta hommata se mopo 1000e kalliimmalla, vielä vanhempi ja 10 kertaa enemmän ajettu.

En kyllä ymmärrä miks pitää väkipakolla Suomesta hommata se mopo 1000e kalliimmalla, vielä vanhempi ja 10 kertaa enemmän ajettu.
Eiköhän ikä on niissä samaa  
wink.gif
, ja sakemannin mittarihan pyörii tunnetusti hitaammin  
tounge.gif
ja sitten on se takuu/vastuukysymys
confused_orig.gif
Ja pikkasenkö on helpompi hakea suomesta, kun aloittaa se penteleen paperisota taas suomen katsastusasemien kanssa
033102ass_1_prv.gif
Ja mitä olen katsonut ja laskenut, niin vaikka hakisikin saksasta tai muualta SV:n, niin se ei niin paljon halvemmaksi tulisi, että jaksaisin ruveta värkkäämään sen kanssa. Olen vertaillut tullin ilmoittamia veroja, ja pyöriä saksasta ja belgiasta, roudaaminen, papereiden hankkiminen ym kulut, ja tullut siihen tulokseen, että jätän pari baarikierrosta väliin, ja se on siinä. Ja jos saat -01 ajettu noin 17 tkm viidellä tonnilla, ja vielä onnistut saaman toimivan ja "rehellisen" pyörän, niin aika hyvät diilit olet tehnyt.
Paitsi, etten minäkään vielä tiedä minkälaiset diilit minä olen tehnyt, kun en ole vielä edes nähnyt koko pyörää
tounge.gif

Eiköhän ikä on niissä samaa  
wink.gif
, ja sakemannin mittarihan pyörii tunnetusti hitaammin  
tounge.gif
ja sitten on se takuu/vastuukysymys  
confused_orig.gif
Ja pikkasenkö on helpompi hakea suomesta, kun aloittaa se penteleen paperisota taas suomen katsastusasemien kanssa  
033102ass_1_prv.gif
Ja mitä olen katsonut ja laskenut, niin vaikka hakisikin saksasta tai muualta SV:n, niin se ei niin paljon halvemmaksi tulisi, että jaksaisin ruveta värkkäämään sen kanssa. Olen vertaillut tullin ilmoittamia veroja, ja pyöriä saksasta ja belgiasta, roudaaminen, papereiden hankkiminen ym kulut, ja tullut siihen tulokseen, että jätän pari baarikierrosta väliin, ja se on siinä. Ja jos saat -01 ajettu noin 17 tkm viidellä tonnilla, ja vielä onnistut saaman toimivan ja "rehellisen" pyörän, niin aika hyvät diilit olet tehnyt.
Paitsi, etten minäkään vielä tiedä minkälaiset diilit minä olen tehnyt, kun en ole vielä edes nähnyt koko pyörää  
tounge.gif
Sama juttu, ei siinä ny niin hirveesti nettoa että viittisin pyytää/palkata jonkun lähtemään saksaan ettimään kyseistä mopoa ja sitten ne paperisotkut vielä  
033102ass_1_prv.gif
ei kiitos. Samalla lailla tuli vertailtua tullin päätöksiä ja kotimaan hintoja. Kerran sopiva yksilö löytyi vähällä vaivalla ja suht sopivasti suomenmaasta niin miksei? Mutta ei sitä valinnanvaraa kyllä kauheasti ollut ja hintahaitari oli aika vaihteleva.
Nyt sitten odottelee kevättä tallissa -99 sv.

Onnea uuden pyörän johdosta  
biggrin.gif

edit: Ainiin, parasta oli että sai vanhan pyörän menemään vaihdossa ja kun sanon vanhan niin meinaan kanssa sitä
tounge.gif

Turha kai siitä on tapella sitten, kukin hommaa mistä tykkää. Suomen tarjonta vaan ei mua miellyttäny ja sattu tuttu jobbarikin olemaan. Ainut vika mitä huomasin heti oli äänet ja 02 sv odotteleekin tallissa putkistoa Saksasta. Oli kyllä tosiaan priima kunnossa, kulutus osien hyvästä kunnosta voi kyllä päätellä tuon 5000km pitävän paikkansa.

Turha kai siitä on tapella sitten, kukin hommaa mistä tykkää. Suomen tarjonta vaan ei mua miellyttäny ja sattu tuttu jobbarikin olemaan. Ainut vika mitä huomasin heti oli äänet ja 02 sv odotteleekin tallissa putkistoa Saksasta. Oli kyllä tosiaan priima kunnossa, kulutus osien hyvästä kunnosta voi kyllä päätellä tuon 5000km pitävän paikkansa.
Hih
biggrin.gif
Turhaa sitä on tapella, niin totta. Ja olen ymmärtänytkin että ääniin on vaan yksinkertaisesti pakko puuttua
tounge.gif
Mutta se minua sitten mietityttää, että pitääkö myös vaihtaa neulat sitten, vai onnistuuko vakioneuloilla säätäminen sen verran rikkaaksi ettei rupea paukkumaan putkessa
tounge.gif
siis, ettei mee liian laihaksi. Onko kenelläkään kokemusta tästä, ja onko tietoa, että vaikuttaakko eri putket eri tavalla, eli jollain putkistolla pärjää alkuperäisillä neuloilla, ja jollain on pakko vaihtaa?

Vai saksasta menit tilaamaan röörit??? Tilasitko niitä itse, vai sen tutun jobbarin kautta?

Mulla oli pikku svessa se wileycon kuuluisa paskaränni... ei ollut hyvä.. mutta kiinni laitoin micronin sliparin joka HENGITTI ei sen säädöt perssiilleen mennyt, ei paukutellut ei mitään. HUOM tämä oli säädön jälkeen
tounge.gif

Hih
biggrin.gif
Turhaa sitä on tapella, niin totta. Ja olen ymmärtänytkin että ääniin on vaan yksinkertaisesti pakko puuttua
tounge.gif
Mutta se minua sitten mietityttää, että pitääkö myös vaihtaa neulat sitten, vai onnistuuko vakioneuloilla säätäminen sen verran rikkaaksi ettei rupea paukkumaan putkessa
tounge.gif
siis, ettei mee liian laihaksi. Onko kenelläkään kokemusta tästä, ja onko tietoa, että vaikuttaakko eri putket eri tavalla, eli jollain putkistolla pärjää alkuperäisillä neuloilla, ja jollain on pakko vaihtaa?

Vai saksasta menit tilaamaan röörit??? Tilasitko niitä itse, vai sen tutun jobbarin kautta?
Sama Pyörä kun Suzuki SV 650 ainoo että on enemmän tehoo ja paljon halvempi 650 mun mielestä ei huono vaihto ehto saa vielä 2 vuoden takuun ja jos haluut testi tuloksia katso uusin Bomber-lehti....

Missäs lehdessä oli Suzukin ja Hyosungin vertailu? Oliko Fastbikes tai Performancebikes loppukesästä.
Siinä oli mm. tehot mitattu ja testailtu vehkeitä muutenkin.

Sellainen mielikuva jäis että Suzukissa oli tehoa silti paremmin kuin tuossa toisessa.
Joku varmaankin on lukenut lehden ja muistaa minua paremmin.

Sama Pyörä kun Suzuki SV 650 ainoo että on enemmän tehoo ja paljon halvempi 650 mun mielestä ei huono vaihto ehto saa vielä 2 vuoden takuun ja jos haluut testi tuloksia katso uusin Bomber-lehti....

Vois olla varteenotettava vaihtoehto, mutta kun ei ollut sitä katettua mallia (tai varttikatettu, jos oikein tarkkoja ollaan). Ja olen nyt sittenkin ostanut sen Sv ässän.

Nyt seuraa kysymys: Tekeekö laserin slipareilla/putkeilla mitään? Katselin tuossa että suht halpoja ovat, ja kun kerran tuo talous on niin perkeleen rajoitettu, niin voisi olla oiva vaihtoehto.

Niin munkin mielestä olin yllättynyt kuinka siistin näkönen peli toi koko katteellinen on ja kuulemma hinnaks tulee 8990 € ehkä......
biggrin.gif

pakko sanoa: joku brittilehti haukku sen koiransyöjien laitteen... oli sukisuki joka suhteessa parempi, jopa moottoritehojen suhteen, aina voi luvata mutta kun ne laitetaan vierekkäin niin kyllä susi söi koiran...

Bomberissa ne ajo pelkästään sen honksonkin, PBssä ajovat molemmat yhtäaikaa. Laatu ja viimeistely oli huono kans tuossa.

Vois olla varteenotettava vaihtoehto, mutta kun ei ollut sitä katettua mallia (tai varttikatettu, jos oikein tarkkoja ollaan). Ja olen nyt sittenkin ostanut sen Sv ässän.

Nyt seuraa kysymys: Tekeekö laserin slipareilla/putkeilla mitään? Katselin tuossa että suht halpoja ovat, ja kun kerran tuo talous on niin perkeleen rajoitettu, niin voisi olla oiva vaihtoehto.
Kaveri tilasi tonniseen art:n sliparit täältä ,ja on ollut tyytyväinen. Ja hinta jäi huomattavasti edullisemmaksi kuin suomessa!

Kaveri tilasi tonniseen art:n sliparit täältä ,ja on ollut tyytyväinen. Ja hinta jäi huomattavasti edullisemmaksi kuin suomessa!
Ei sieltä oikein löytynyt mitään kuuspätkälle...
confused_orig.gif

Back