Missäs kohdassa vikaa? Kirjoittele mulle vaikka viesti orgiboxiin!Koitettu rekisteröityä eilen illalla,mut toistaiseksi hiljaista....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäs kohdassa vikaa? Kirjoittele mulle vaikka viesti orgiboxiin!Koitettu rekisteröityä eilen illalla,mut toistaiseksi hiljaista....
Kyllä pitäisi tulla sähköpostiin... Jos vain onnistuit vahvistuskoodin kirjoittamisessa...Pitiköhän tulla jokin vahvistusviesti...![]()
Jep kyllä ilmoitti että vahvistusviesti tulossa.. mutta ei ole vielä näkyny..Kyllä pitäisi tulla sähköpostiin... Jos vain onnistuit vahvistuskoodin kirjoittamisessa...Pitiköhän tulla jokin vahvistusviesti...![]()
![]()
Kyllä sen pitäisi tulla heti... Jos olet kirjoittanut s.postin väärin?Jep kyllä ilmoitti että vahvistusviesti tulossa.. mutta ei ole vielä näkyny..Kyllä pitäisi tulla sähköpostiin... Jos vain onnistuit vahvistuskoodin kirjoittamisessa...Pitiköhän tulla jokin vahvistusviesti...![]()
![]()
![]()
laitoin yv:na..Kyllä sen pitäisi tulla heti... Jos olet kirjoittanut s.postin väärin?Jep kyllä ilmoitti että vahvistusviesti tulossa.. mutta ei ole vielä näkyny..Kyllä pitäisi tulla sähköpostiin... Jos vain onnistuit vahvistuskoodin kirjoittamisessa...Pitiköhän tulla jokin vahvistusviesti...![]()
![]()
Laita se vaikka mulle yv:llä, niin tarkistan?![]()
![]()
Ei ole tullut mitään viestiä ainakaan mulle asti!laitoin yv:na..Kyllä sen pitäisi tulla heti... Jos olet kirjoittanut s.postin väärin?Jep kyllä ilmoitti että vahvistusviesti tulossa.. mutta ei ole vielä näkyny..Kyllä pitäisi tulla sähköpostiin... Jos vain onnistuit vahvistuskoodin kirjoittamisessa...Pitiköhän tulla jokin vahvistusviesti...![]()
![]()
![]()
Lopetappas mACE se viinan kanssa läträäminen, niin tulee hommistakin jotain...Ei ole tullut mitään viestiä ainakaan mulle asti!laitoin yv:na..Kyllä sen pitäisi tulla heti... Jos olet kirjoittanut s.postin väärin?Jep kyllä ilmoitti että vahvistusviesti tulossa.. mutta ei ole vielä näkyny..Kyllä pitäisi tulla sähköpostiin... Jos vain onnistuit vahvistuskoodin kirjoittamisessa...Pitiköhän tulla jokin vahvistusviesti...![]()
![]()
Kokeile vielä uudestaan...![]()
No nythän kaikki on hyvin, eikö totta?Täällähän on kaikkea, mutta itse haluaisin että Suzuki Sportbikes Club Finland Foorumilla EI olisi sitä kaikkea... Tarkoitan että tuolla saataisiin keskustella rauhassa ilman niitä saatanan ihmettelijöitä kyykkypyörien turhamaisuudesta Suomessa ja jne... jne... Eli samanhenkiset ovat samassa paikassa! Itseä vituttaa ne kaikki jeesustelijat joita täällä on enemmän kuin tarpeeksi, joiden omat mielipiteet ovat vain ja ainoastaan ne oikeat.
...varmasti hyvä foorumi (en sori ole ees vilikassu vielä...), mutta joltisenki itte taian piättäytyä busanistit.orgissa ja silloin tällöin täällä. Moikkaattahan siitä huolimatta tuola tienpäällä...?