• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki Sportbikes Club Finland!

Koitettu rekisteröityä eilen illalla,mut toistaiseksi hiljaista....
Missäs kohdassa vikaa? Kirjoittele mulle vaikka viesti orgiboxiin!
smile_org.gif

Mää kans...tykkään susukeista... aika näyttää syntyykö keskustelua.

Rekisteröitymisessä oli tosiaan jotain häikkää, mutta tarpeeksi monta kertaa kun naputtelin eri vahvistuskoodeja niin lopulta onnisti
smile_org.gif

Pitiköhän tulla jokin vahvistusviesti...
nixweiss.gif
Kyllä pitäisi tulla sähköpostiin... Jos vain onnistuit vahvistuskoodin kirjoittamisessa...  
thumbs-up.gif
Jep kyllä ilmoitti että vahvistusviesti tulossa.. mutta ei ole vielä näkyny..  
eek.gif
Kyllä sen pitäisi tulla heti... Jos olet kirjoittanut s.postin väärin?
nixweiss.gif
Laita se vaikka mulle yv:llä, niin tarkistan?
smile_org.gif

nixweiss.gif
Kyllä pitäisi tulla sähköpostiin... Jos vain onnistuit vahvistuskoodin kirjoittamisessa...  
thumbs-up.gif
eek.gif
nixweiss.gif
smile_org.gif
laitoin yv:na..

Ei mulla ollut mittää onkelmia tuon vahvistuksen kanssa. Tärähti sähköpostiin alta minuutin.

SEVO
biggrin.gif

nixweiss.gif
thumbs-up.gif
eek.gif
nixweiss.gif
smile_org.gif
Ei ole tullut mitään viestiä ainakaan mulle asti!  
tounge.gif
Kokeile vielä uudestaan...

nixweiss.gif
thumbs-up.gif
eek.gif
nixweiss.gif
smile_org.gif
Ei ole tullut mitään viestiä ainakaan mulle asti!  
tounge.gif
Kokeile vielä uudestaan...
Lopetappas mACE se viinan kanssa läträäminen, niin tulee hommistakin jotain...
tounge.gif

Hehehehheh.. jep viikonlopun höyryt vielä päällä..
tounge.gif
sitäpaitsi duunipäivä menee rattosasti pienessä...
biggrin.gif

No niin! Alku näyttää hyvältä foorumia ajatellen, vielä pari reipasta Suzukistia rekisteröityy tänään, niin 100 rekisteröityneen käyttäjän rajapyykki on ylitetty.  
bowdown.gif

Kaikenkaikkiaan näyttää hyvältä, porukka on aktiivista alusta lähtien ja väkeä tuntuu kertyvän lisää pikkuhiljaa.  
thumbs-up.gif
Meininkikin on asiallista, niin kuin Suzuki-foorumilla kuulukin olla!
cool.gif

Täällähän on kaikkea, mutta itse haluaisin että Suzuki Sportbikes Club Finland Foorumilla EI olisi sitä kaikkea... Tarkoitan että tuolla saataisiin keskustella rauhassa ilman niitä saatanan ihmettelijöitä kyykkypyörien turhamaisuudesta Suomessa ja jne... jne... Eli samanhenkiset ovat samassa paikassa! Itseä vituttaa ne kaikki jeesustelijat joita täällä on enemmän kuin tarpeeksi, joiden omat mielipiteet ovat vain ja ainoastaan ne oikeat.
No nythän kaikki on hyvin, eikö totta?  
wink.gif

SSCF-foorumin ensimmäinen satanen tuli täyteen, joka on varsin mahtava juttu! Kiitos siitä kuuluu kaikille jo rekisteröityneille Suzukisteille. Jatko on toivottavasti samansuuntainen!  
thumbs-up.gif

Hiukan lisää aiheesta vielä SSCF:n tiedote-osiosta, Eli tästä!
cool.gif

...varmasti hyvä foorumi (en sori ole ees vilikassu vielä...), mutta joltisenki itte taian piättäytyä busanistit.orgissa ja silloin tällöin täällä. Moikkaattahan siitä huolimatta tuola tienpäällä...?

...varmasti hyvä foorumi (en sori ole ees vilikassu vielä...), mutta joltisenki itte taian piättäytyä busanistit.orgissa ja silloin tällöin täällä. Moikkaattahan siitä huolimatta tuola tienpäällä...?

Moikataan moikataan, eihän se nyt siitä kiinni ole!
biggrin.gif
Mutta busanistit ovat ottaneet varsin mukavan osan itselleen tämänhetkisestä käyttäjäkunnasta! Eivät kuulemma tahdo olla eristyksissä muista Suzukisteista, joten rohkeasti vain muutkin mukaan!  
wink.gif

Back