Yeah, pyörä tuli talliin, Gsx600 f odottelee ajokelien alkua malttamattomana... Yksi aloitteleva motoristi lisää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu Suzuki on baarasYeah, pyörä tuli talliin, Gsx600 f odottelee ajokelien alkua malttamattomana... Yksi aloitteleva motoristi lisää![]()
Mistäpä päin hankit pyörän? Onko ensimmäisesi?Samoilla linjoilla itsekin, keväällä tien päälle uudella GSX600F:llä. Onnea ostoksesta, vaihdellaan jatkossa käyttökokemuksia![]()
Ensimmäinen on joo....Kuopiosta MotoKatista ostin. Olisin saattanut saada muualta halvempaakin, mutta kun laiska olen en jaksanut kierrelläMistäpä päin hankit pyörän? Onko ensimmäisesi?Samoilla linjoilla itsekin, keväällä tien päälle uudella GSX600F:llä. Onnea ostoksesta, vaihdellaan jatkossa käyttökokemuksia![]()
Jos kuopiossa asustat ni saa tulla morjestamaan, minut tunnistaa kilogixeristä ja kypärästä joka on sininenEnsimmäinen on joo....Kuopiosta MotoKatista ostin. Olisin saattanut saada muualta halvempaakin, mutta kun laiska olen en jaksanut kierrelläMistäpä päin hankit pyörän? Onko ensimmäisesi?Samoilla linjoilla itsekin, keväällä tien päälle uudella GSX600F:llä. Onnea ostoksesta, vaihdellaan jatkossa käyttökokemuksia![]()
![]()
Keväällä moikataanJos kuopiossa asustat ni saa tulla morjestamaan, minut tunnistaa kilogixeristä ja kypärästä joka on sininenEnsimmäinen on joo....Kuopiosta MotoKatista ostin. Olisin saattanut saada muualta halvempaakin, mutta kun laiska olen en jaksanut kierrelläMistäpä päin hankit pyörän? Onko ensimmäisesi?Samoilla linjoilla itsekin, keväällä tien päälle uudella GSX600F:llä. Onnea ostoksesta, vaihdellaan jatkossa käyttökokemuksia![]()
![]()
![]()