• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki gsxr 750 -93 Manuaali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Voisiko joku kertoa, mistä löytäisin kyseisen opuksen digitaalisessa muodossa (elikkäs netistä koneelle). Mieluiten suomea, mutta englantikin menee
smile_org.gif

Ja jos ei mistään löydy, niin olisin jopa valmis ostamaan kyseisen kirjasen.

Kiitos jo näin etukäteen
062802moto_prv.gif

Tere,

Katteleppa tosta osiosta MP-Talli, siitä kohta muutama huoltomanuaali ladattavaksi.
Edelliseen pyörään eli 92 giksuttimeen löyty sieltä manuaali.
biggrin.gif

edit kirioitusvihe

Ei toimi onkos kukaan saanu imuutettua sitä?
tai tietäs mistä sen sais..saksankielisen löysin mut mieluummin
enkkua sais olla.

Voisiko joku kertoa, mistä löytäisin kyseisen opuksen digitaalisessa muodossa (elikkäs netistä koneelle). Mieluiten suomea, mutta englantikin menee  
smile_org.gif

Ja jos ei mistään löydy, niin olisin jopa valmis ostamaan kyseisen kirjasen.

Kiitos jo näin etukäteen  
062802moto_prv.gif

Onnistuin sitten lopultakin suscribautumaan foorumille  
buttrock.gif

Tuolta mainitulta diff.ru sivulta tosiaan löytyy, pätkäisee vaan kivasti selaimella n. 5 MB:n jälkeen.. download managerilla onnistuin itse lataamaan manuskan koska osaa jatkaa lataamista siitä mihin jäi tuosta pätkimisestä huolimatta.
Kannattaa kokeilla esim. http://www.freedownloadmanager.org/download.htm

Minulla olis haynes gsxr 96, jos on apua.. Voisin scannata sivut mitä tarttet mut en kokonaan
tounge.gif

Mulla ois gsx-r 750w:n huoltomanuska uutena, saksankielinen tosin, mutta hyvät kuvat. Pistä privaa jos tahdot ostaa.

Back