Keväällä olisi tarkoitus vaihtaa Honda vfr800FI joko Suzuki GSX1400 tai Honda CB1300s. Omistajat kertokaa molempien pyörien hyvät/huonot puolet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Honnnn damiäs
, vai ei 
Inlinee sanoi:Minkä takia kaikkeen on aina tungettava se 6 pykälää?
Eikö ne 5 pykälää vaan vois jakaa tarpeeks laajalle että 5:nen on tarpeeks pitkä, ton kokosessa
koneessa kuitenkin riittää vääntöä sille vähän vähemmällekin pykältämiselle, kun ei mikään
ratapyörä nyt kuitenkaan oo kyseessä. Itse henk.koht ainakin arvostan enempi sitä että
on 5- kuin 6-pykälää, juuri sen turhan pykältämisen takia.
Z-man sanoi:"nimimerkillä jaksan vaihtaa 5 vaihdetta mutta en kuudetta" ? Kengät kuluu?
Inlinee sanoi:"Nimimerkillä tykkään pykältää vähän ylimääräsiä pykäliä, tuntuu ihan routreisink kuskilta paukuttaa
niitä eestaas" ? Teinibemari autona?
Z-man sanoi:"...hnnnnngg minä en näihin nykyajan hömpötyksiin lähde, 6-vaihdetta? PYH! On sitä ennenkin pärjätty ilman!" Kai ymmärrät kuinka typerää on valittaa siitä, onko vaihteita 5 vai 6?
Go-Za sanoi:Meikä ajeli Hondalla semmoset 35tkm. Onpahan pätevä yleispyörä!
Suiza on hyvin saman tyyppinen vaikkei ihan niin iloisesti laulakaan tuolla ylärekisterissä.
Sanoisin että Hondassa ei mikään ole "huonosti" kun ehkä Suizassa se pieni tehon puute tai alustan levottomuus...
(Suiza toki korjaa tehonpuutteensa järeällä väännöllä!)
Samasta levottomuudesta puhui myös Bone:GSXman1400 sanoi:Alustan levottomuus? Kuitenkin täysin säädettävä jousitus molemmissa päissä. En oikein allekirjoita, tosin ajotyylini on kaukana rata-ajosta.
Itse en ole pyörää ajanut, mutta kuulopuheiden perusteella Suizassa on hieman laiskempi, veltompi tms jousitus. Varsinkin edessä. Samalla tavalla säädettävä on Hondankin alusta.Bone sanoi:Suikan etupäässä tiukasti majailevan "levottomuuden" poistaminen
voi joskus olla aika tiukassa. Paranee merkittävästi prog.vietereillä
ja asianmukaisilla säädöillä, mutta mutta....
, ja Kinky on noin puolta suuremmilla max. takapallotehoillaanTässä yhtälössä hieman pykii se, että kun se tuntuu nousevan siivilleen,
meno loppuu stoppariin kuin kanan lento
jaket sanoi:Taitaa olla aika yleinen vika kaikissa pyörissä.![]()
.