Aivan huippu pyörä! Pyörä on tosi ketterä ja helppo käsitellä. Pyörä on niin kevytkin vielä että helppoa kantata mutkiin sisään. Eihän toi mikää tonninen ole että ei keuli joka vaihteella, mutta kyllä 2markkaa mittarii pyöri pelottavanki äkkiä.Onko vakio K6 minkä haet.Joo tuolta kuvalta antoivat jonkun firman nimen, joka kuulemma tekee noita kureja tohonkin. Ei vaan googlella löydy koko firmaaJos se on ruiskupyörä, joka on kuristettu boksilla, niin tuskimpa sinne on saatavilla mitään muuta laillista kuristusta.Perkele, ei saa tota boksia seiskapuokkiin.Noh jos sinne jossai sais asenetettua jonkun laisen kurin!
Kun kuvalla ne ei saa kuristaa muutakun suzukin virallisilla hilppeillä. Tutulla on kyl seiskapuokki kuristettu, mut ikää en muista. Jos näkis istä tässä joskus nii vois kysästä. Tuo kahva kuri on vaa nii perseestä kun idiootti poliisikin osaa tarkistaa sen et onko paikallaan. Siltä lähteny kilvet jo 4-5 kertaa... Eli melkein ihan sama vaikka ei kuristais ollenkaa
Vaikeita juttuja. Tunnin päästä saan ton mulle uuden K6 hyppysiini ja sit baanalle!!!!![]()
![]()
Laitatko ensifiiliksiä pyörästä tänne, kun kerkeät.
Itse menossa katsomaan vkl myös K6:sta
Ei ollu mulla täysin vakio. Yoshimura slipari oli paikallaan ja välityksiä lyhennetty (speadohealerilla mittari laitettu kohilleen).
Mutta voin sanoa että tolla kyllä kerkee ihan hyvin ja jarrut on aivan loistavat kuten varmaan kaikissa sporteissa. Mutta testaamalla sen tiedät, mut mulle tuo pyörä ainakin sopii!