Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyörä siis kuristetaan CDI-boksilla joka tulee penkin alle. Siihen siis johto kiinni ja pyörä on 25kw. Toiseen boksiin johto kiinni niin pyörä on täystehoinen. Eli molempia voi pitää penkin alla ja vaihtaa kun haluaa.Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta varmasti oikein hyvä pyörä.
Asia joka ihmetyttää on tuo 25kw -kuristus... Miten se aiotaan toteuttaa? Kesällä 2004 kun tiedustelin samaista asiaa sain sarjan yhteneviä vastauksia: "Ei voi/kannata toteutettaa!"
Ja kyllähän tuo ~105kw ---> 25kw aikamoiselta raiskaukselta kuullostaa![]()
Asiahan on aivan toinen jo pyörä vain "kuristetaan"...
Ok, asiat ovat siis muuttuneet kahdessa vuodessa. Näppärä systeemi, näin ajajan näkökulmastaPyörä siis kuristetaan CDI-boksilla joka tulee penkin alle. Siihen siis johto kiinni ja pyörä on 25kw. Toiseen boksiin johto kiinni niin pyörä on täystehoinen. Eli molempia voi pitää penkin alla ja vaihtaa kun haluaa.
Täsmälleen sama ulkokuori.Ovatko 600 ja 750 (käytännön) mitoiltaan samat?
/Jukka
Hyvä tietää. R6:sta ei ole tullut oikein mitään tuonne toiseen ketjuun, kertooko se sitten sen "hyvyydestä"Koeajoin kanssa 06 mallin. Kaunis, suorituskykynen moottori, pehmee moottorijarru, mutkissa nopee, jarrut hyvät. Kivempi ajaa, kun se vanhempi malli. Pituutta mulla on 184cm ja hyvin istu käteen. Seuraava pyörä, heti kun mulla on vaan rahaa.
![]()
Koeajoin R6:n ja Triumphin daytonan(675) myös. R6 todella hieno pyörä, kiva ajaa, helppo käsitellä, hienoja teknisiä ratkasuja(ja plaaplaa..). Mulle se oli kuitenkin liian pieni ja vaikka vaihteisto pelaaki hienosti, niin en mä jaksa kokoaikaa olla polkemassa vaihteita.Hyvä tietää. R6:sta ei ole tullut oikein mitään tuonne toiseen ketjuun, kertooko se sitten sen "hyvyydestä"Koeajoin kanssa 06 mallin. Kaunis, suorituskykynen moottori, pehmee moottorijarru, mutkissa nopee, jarrut hyvät. Kivempi ajaa, kun se vanhempi malli. Pituutta mulla on 184cm ja hyvin istu käteen. Seuraava pyörä, heti kun mulla on vaan rahaa.
![]()
![]()
Itsekin tykkään Suzukista enemmän, että jos se nyt on hyvä niin enää täytyy keskustella rahoituspuolesta![]()
Ja sen jälkeen vain![]()
Oliskohan vaan ollut ettei kaveri tiennyt yhtään mistä puhui..Miten kun kaveri sanoi, ettei ole mitään järkeä ostaa GSX-R 750cc:tä ja kuristaa, koska se kuulemma menee rikki siitä. 600cc:lle ei sitten käy mitään. En sitten lopulta saanut selville, miksi se menisi rikki tai jotakin, että oliko tuossa nyt mitään perää, vai oliko se kateellisten kommentteja?
Kaikki nuo perustelut kuulostavat todella hyviltä, itse kuitenkin melko pitkä, reilut 185cm, niin tuo säädettävyys on hyvä juttu. Ja juu, R6R:ään olen vertailemassa.Itelläni on GSX-R 600 K6, joka on siis muuten sama kuin 750 paitsi kone ja jousitus(etujousitus taitaa olla sama kuin kilosessa), jarruista en oo varma. Mutta kuitenkin, tuo on mun mielestä loistava pyörä katuajoon ja...
perustelut:
-ei liian kyykky ajoasento
-hyvin tilaa myös vähän pidemmillekkin, saa säädettyä jalkatappia jos on mielestään epämukava ajoasento
-hyvin voimaa alhaalta lähtien/suht tasanen vääntökäyrä, ei niinku R6 tai tässä tapauksessa R6R kun puhut noista 2006 malleista... kait?
tuo pyörä taittuu kans helposti mutkiin sekä on todella nopea reagoimaan kaasuun, paitsi et voima tulee ehkä vähän pehmeesti...