9,6 sekkaa... olen joskus etsinnä oman mopon kiihdytys aikoja 0-200km/h,en silloin löytännä...oisko jossain sivustoja mopojen kiihdyttely arvoista.
Pitäisi olla luotettava tieto:
LINKKI_Motorrad_Testituloksista_Kopsattuja_Arvoja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
9,6 sekkaa... olen joskus etsinnä oman mopon kiihdytys aikoja 0-200km/h,en silloin löytännä...oisko jossain sivustoja mopojen kiihdyttely arvoista.
Aika hidas? No elämä on.9,6 sekkaa... olen joskus etsinnä oman mopon kiihdytys aikoja 0-200km/h,en silloin löytännä...oisko jossain sivustoja mopojen kiihdyttely arvoista.
..kele,ei sitten millään satu silmään oma mopon arvot,en löydä edes acen arvoja...pitänee uusia rillit tai putsata näyttö,siis 9,6s.9,6 sekkaa... olen joskus etsinnä oman mopon kiihdytys aikoja 0-200km/h,en silloin löytännä...oisko jossain sivustoja mopojen kiihdyttely arvoista.
Tuota tuota, onkos sun pyörä:...ei sitten millään satu silmään oma mopon arvot,en löydä edes acen arvoja...pitänee uusia rillit tai putsata näyttö,siis 9,6s.
Suosittelen hiljentymistä tuommoisen kiireen jälkeen....nim. merkillä 5,9 sek 0-200 km/h![]()
Ei oo,vielä... vaan "Ärrä" malli..Ei haittaa,eiköhän tuo oma mene samoihin aikoihin.Tuota tuota, onkos sun pyörä:...ei sitten millään satu silmään oma mopon arvot,en löydä edes acen arvoja...pitänee uusia rillit tai putsata näyttö,siis 9,6s.
Yamaha FZS 1000 Fazer - 2003 (Serie) (143 hevosvoimaa)
Meinaan, jos ei oo, niin sorry, mun moka!![]()
Edit: lisätty hevosvoimat