• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX-F 600 (kiihtyvyys/huippunopeus?)

.. olen joskus etsinnä oman mopon kiihdytys aikoja 0-200km/h,en silloin löytännä...oisko jossain sivustoja mopojen kiihdyttely arvoista.
9,6 sekkaa.

Pitäisi olla luotettava tieto:

LINKKI_Motorrad_Testituloksista_Kopsattuja_Arvoja
Aika hidas? No elämä on.

nim. merkillä 5,9 sek 0-200 km/h
smile_org.gif

Sori, oli aivan pakko
smile_org.gif

Kiira

.. olen joskus etsinnä oman mopon kiihdytys aikoja 0-200km/h,en silloin löytännä...oisko jossain sivustoja mopojen kiihdyttely arvoista.
9,6 sekkaa.

Pitäisi olla luotettava tieto:

LINKKI_Motorrad_Testituloksista_Kopsattuja_Arvoja
..kele,ei sitten millään satu silmään oma mopon arvot,en löydä edes acen arvoja...pitänee uusia rillit tai putsata näyttö,siis 9,6s.

...ei sitten millään satu silmään oma mopon arvot,en löydä edes acen arvoja...pitänee uusia rillit tai putsata näyttö,siis 9,6s.
Tuota tuota, onkos sun pyörä:
Yamaha FZS 1000 Fazer - 2003 (Serie)  (143 hevosvoimaa)

Meinaan, jos ei oo, niin sorry, mun moka!  
sad_orig.gif

Edit: lisätty hevosvoimat
Ei oo,vielä... vaan "Ärrä" malli..Ei haittaa,eiköhän tuo oma mene samoihin aikoihin.

Sama malli mulla myös. Pistin kyselyä juuri suskan maahantuojalle virallisista luvuista. Pitää raportoida, jos ne nyt suostuu vastaamaan
wink.gif

Back