Onnea ensipärrän johdosta! Ihan hyvän maantieratsun olet hommannut, vaikka ikää jo onkin niin vielä sillä ajelee, ja kilometrejähän kone kestää. Virihemmojen suosikkikone.
Mihin olen ite törmäillyt, on ne 80-luvun Suzukin perusprobleemit, eli lataus. Jos toimii niin elä edes ala mittailemaan, se tuo kai huonoa onnea.
Täältä .orgista löytyy hyviä ohjeita latauksen mittailemiseen Ukkosen kirjoittelemana, sitten jos/kun alkaa voltit olemaan vähissä.
Katteen kiinnitykset löystyvät vuosien mittaan, ainakin omassa sai +120 nopeuksilla tarkkailla pysyykö kaikki muovi rungossa. Kannattaa tiukata tutit.
Mittaristossa vilkkuu satunnaisesti kaikki valot kuin diskossa konsanaan, on ominaisuus kun olen kaikissa vastaantulleissa huomioinut saman oireen. Mittaristossa on "mustalaatikko", jossa joku liitos ottaa maihin. Maksoi yhden EF-hemmon mukaan Ekströmillä aikoinaan 100mk.
Sähköpuolelta toisen sytytyspuolan olen joutunut vaihtamaan, muuten kaikki on tuota latausta lukuunottamatta toiminut ok. Paitti etujarrun jarruvalokatkaisin... (toimiiko sekin sulla?!?!
)
Muita vikoja ei tule mieleen, kun tänä kesänä ei tarvinnu kun laittaa bensaa tankkiin. Ja öljyä koneeseen, mutta onhan se 100tkm jo mittarissa.
Varaosia löytyy ihan kohtuullisesti, mm. Storm on ihan ok. Ja purkaamoilta löytyy muuta osaa, mutta pyörät on aika harvassa, Hesassa on Pitäjänmäellä yksi EF purettuna.
Hyvä pyörä maantiellä, menee kuin juna, mutta ikä näkyy ajettavuudessa. Radalla jarrut sulaa. Mutkissa saa oikeasti ohjastaa. Mutta ah sitä vääntöä...
Mulla tuli mukana tehtaan korjaamokäsikirja, jos tarttet jotain speksiä niin heitä viestillä.