• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki Burgman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Jos ei enää jalka nouse yli satulan niin Suzuki Burgman-skootteri on oiva pelisi (ei mitään sekstistä juttua).
Keski- ja eteläeuroopassa maxiskootteritkin ovat in mutta täällä ei. Miksi? No, täällä ei kehdata kulkea alle sakkonopeuksin. On se kuule mukavaa ajella vaikka shortseilla kesällä sandaalit jalassa. Motoristin elämää voi näin jatkaa aina erakkoikään saakka. Harrikka on tuulta sietäville sama homma.

Mitä tarkoitat? Onko tämä maksettu mainos? Onko jotenkin tämän kesän kuuminta hottia ajaa ilman ajovarusteita? Kukamitähäh?
eek.gif

Jep, ilmassa on jotain skootteri meininkiä, ovat nimittäin ruvenneet morjenstaa vastaan tullessa
omg.gif

Onkohan jossain salaiset Skootteri.org sivut, missä näitä juonia punotaan
ghostface.gif
wink.gif

biggrin.gif
Ei.. niin ku eräs.. Osta ihminen mopoauto.. Juu ei.. ÄLKÄÄ milloinkaan menkö kyytiin. Se on synonyymi itsemurhalle.

No mut mikäs skoottereissa nyt on vikana?? Kyllä mä ainaki voisin posotella semmosella kunhan se ei oo mopo vaikkakin mieluummin ehkä ajan tommosella "aidolla" mp:llä  
062802moto_prv.gif
. Tarkotan vaan et eikö tommoset periaatteet oo aika turhia. Kyllä mä ainakin voin morjenstaa myös skootteria (en ole vielä koittanu millasta se on ku en ole yhtään nähny  
lookaround_orig.gif
). Ajetaan ja annetaan muiden ajaa  
033102beer_1_prv.gif

Kyllähän tollanen 650burgman executive olis varmaan ihan makee peli. Ja ei sillä tarvi tyytyä 80kmh vauhteihin, kulkee vissiin sen 170kmh. Eihän se paljon ole 650cm3 koneesta mutta eipä tolla varmaan tarvikaan päästä paljon kovempaa. Riittää vielä varmasti ihan kivasti ohituksiin. Ja saa vaihtaa vaihdetta manuaalisesti jos haluaa. Ihan jännä vekotin ainakin omasta mielestäni.

Burgman 650 15.490 €
GSX 1400     15.490 €

Kumman ostaisit?
wink.gif

Edit. Lisävaihtoehto SV 1000 S 15.300 €
062802moto_prv.gif

Totta tuokin. Tosin sitten pitää myös tarkastella pyörien varustelutasoa
smile_org.gif
Burgmanissa taitaa olla ihan kaikki mitä on mahdollista saada

Joo noi scootteri-pellet on ruvennu morjestelee,paikallinen scootterimies oppi kerralla kun tuli keskisormi takas,ei moikkaa enää
buttrock.gif

Ajakoot kukin millä ajaa, moposkootteri olisi itsellenikin se kenties järkevin peli työmatkojen taittamiseen. Ainakin toistaiseksi kuitenkin olen enemmän mieltynyt mp:hen =)

Tuosta morjestamisesta, mitäs pahaa siinä on jos skootterimieskin tykkää morjenstella. Kyllä minä voin moikata vaikka rullaluistelijaa jos sille siitä hyvä mieli tulee.

Ihan niinkuin tuolla alussa sanottiin: Ehkä sitten joskus vanhana kun jalka ei enää niin nouse
wink.gif
Tuolloin ehkä antaa enempi arvoa ajamisen helppoudelle. Mukavuus-aspekti kyllä jo nyt puoltaisi kowastikin skodea, mutta...
lookaround_orig.gif

Moposkodehan mulla on jo tallissa ollut muutaman vuoden. Sillä on varsin näpsäkkä heittää parin kilsan kauppamatkat ja Hki keskustassakin se on jopa prätkääkin käytännöllisempi
thumbs-up.gif

Tulipahan tuokin selväksi, nimittäin se keskisormen näyttäminen maxi skootterille. Ei tukita kun ei tykätä mutta eipä ole väliksikään kaveerata moisten itsekeskeisten keskenkasvuisten kanssa.

Jep, ilmassa on jotain skootteri meininkiä, ovat nimittäin ruvenneet morjenstaa vastaan tullessa  
omg.gif
Kuten huomaat tuosta yllä olevasta hymiöstä, olen ihmeissäni.
Useempi vuosi tullu pörrättyä, eikä aikaisemmin ole skootteri moikannu, nyt länsiväylällä tulee vastaan vespa hemmo joka moikkaa iloisesti (kohdattu usein).

Jees, ja moikkaan vastaan, kahdella pyörällähän tässä mennään !

Back