• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki Bandit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jänis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Terevehdys...ja parempaa Uutta vuotta...

Olisi tarkoitus purkaa Bandiitin (1200S, -03) peilit. Näyttää kyllä varsin kompaktilta/suljetulta paketilta
sad_orig.gif

Onko siis joku joskus "operoinut" rosmon peilejä? Eli onko muuta keinoa kuin "hajota ja hallitse"-periaate??
wink.gif
Meinaatko laittaa vilkut peileihin?

No ei näissä hommista tarvitse aina järkeä ollakaan, mutta pyörän parissa puuhastelu on hyvää ajanvietettä näin talvellakin.
Laittele kuvia näkyville, kun on valmista.
Jep jep...

Pitänee katsella: laittaako jonkun ledihässäkän, vai yrittääkö purkaa pelit "fiksusti" ja istuttaa sinne vilkun... vai tyytyykö jo olemassa olevaan vaihtoehtoon.
wink.gif
Banditin peilit ovat varsin kompaktit paketit...

niin mm. Louisillla olis kyllä valmiitakin vaihtoehtoja... katellaan rauhassa ja kiillotellaan rosmoa...
wink.gif

Pitää nyt rueta laittamaan pyörää, kun kohta on jo kesä ja pyörän laitto on miltei aloittamatta.
Siistiä jälkeä!!!

Käytitkö jotain maalinpoistoainetta ensikso vai hioitko heti ensiksi kiillotusaineella (+ penkkihiomakone tms) ja sen jälkeen ns. "huippukiillolla"
confused_orig.gif

Ollut varsin kova homma... Onnea...
wink.gif
Ensin olen poistanut maalit maalinpoistoaineella ja sitten olen hionut käsin vesihiomapaperilla.
Sitten kun on riittävät hyvät pohjat hiottu kiiloitusta varten, niin sitten olen käyttänyt porakonetta ja rättilaikkaa.
Rättilaikkaan olen laittanut kahta erilaista kiiloitus pastea. Valkea paste esikiilloitukseen ja sininen on viimeistely kiiloitukseen.
Lopuksi olen puhdistanut pinnat alumiinille tarkoitetulla vahalla.

Tuossa kuva yhdestä entisestä pyörästäni josta, myös kiilloitin vanteiden reunat ja vielä lähikuva vanteesta.
Jotkut väittää tuon vanteiden reunojen kiilloituksen olevan kova homma tehdä ja erittäin työläs pitää puhtaana.

Omasta mielestäni se ei ole kuitenkaan niin työlästä, kun se kiilloitus homma tehdään vain kerran ja jatkossa sen ylläpito on helpompaa.
Kilometrejä pyörälle kertyy kesässä reilut 20tkm, joten on jotain käsitystä myös siitä ylläpidostakin.

Edit: huomasin juuri äsken, että on tullut kirjoiteltua tänne jo 1500 viestiä. Toivottavasti on ollut välillä ihan oikeaa asiaa
tounge.gif

Kysyisin,sopiiko -06 mallisen 1200:sen alakate -05:seen?
Meneekö samoilla kiinnikkeillä?

Täältä
löysin mieleisen näköisen pitkän alakatteen.Joutuu poistaan kaiketi keskiseisontatuen,mutta mitä sitten.Mulle ei vaan noista kuvista selviä,saako tuota mallia 2005:seen.Eli katsokaa sitä turkoosin väristä neljäs rivi,toinen ja kolmas vasemmalta.
Ai niin,ja jos joku osaisi kertoa mitä se tulee maksaan kaikkine tarvikkeineen?

Kysyisin,sopiiko -06 mallisen 1200:sen alakate -05:seen?
Meneekö samoilla kiinnikkeillä?

Täältä
löysin mieleisen näköisen pitkän alakatteen.Joutuu poistaan kaiketi keskiseisontatuen,mutta mitä sitten.Mulle ei vaan noista kuvista selviä,saako tuota mallia 2005:seen.Eli katsokaa sitä turkoosin väristä neljäs rivi,toinen ja kolmas vasemmalta.
Ai niin,ja jos joku osaisi kertoa mitä se tulee maksaan kaikkine tarvikkeineen?
Kyseinen alakate näyttäisi maksavan Tuolla 140€.
Sen alakatteen sopivuutta ja kokonais hintaa voi kysellä http://mach.fi
Se Mach on sen poly26.com Jälleenmyyjä Suomessa.
Alakatteen sopivuudesta en osaa sanoa, mutta ainakin tuossa yhdessä kuvassa siinä on keskiseisontatuki ja se alakate yhtäaikaa paikallaan.

Onkos joku vaihtanu tuohon 600S malliin sitä etuvalokatetta??
Onko maskin kiinnikkeet paljonkin eroavaiset N malliin verrattuna??
Ajattelin että kun tuo vanhan S-mallin valomaski on kovin ruma, niin saisiko sen vähällä työllä muutettua enemmänkin N-mallin näköiseksi??
withstupid.gif

Kiitos kaikista vastauksista jo etukäteen!
bowdown.gif

Kiikarissa olisi yksi -05 650 S Bandiitti, ajettu alle 5tkm. Huollot yms OK. Näiköhän sitä uskaltaisi tuollaisen pyörän ostaa ilman koeajoa? Voiko noin vähän ajetussa olla vielä mitään yllätyksiä? Liikkeen kanssa asioin, eli onhan heillä myyjän vastuu. Kuinka moni yleensä ostaa talvella pyörän koeajamatta?

Kiikarissa olisi yksi -05 650 S Bandiitti, ajettu alle 5tkm. Huollot yms OK. Näiköhän sitä uskaltaisi tuollaisen pyörän ostaa ilman koeajoa? Voiko noin vähän ajetussa olla vielä mitään yllätyksiä? Liikkeen kanssa asioin, eli onhan heillä myyjän vastuu. Kuinka moni yleensä ostaa talvella pyörän koeajamatta?
Itse liikkeestä ostanut ilman koe-ajoa talvella.
Eikä ongelmia ollut.Sain 6kk takuun siitä eteenpäin,kun
pyörä tuli liikenteeseen.
Tuon uskaltaa varmasti ostaa.
Heti vaan hakeen se pois sieltä,niin pääsee renkuun.

Olisiko innokkaita tekeen kimppatilausta tuolta poly26.com:ista
Ranskan maalta?Itse ajattelin juuri sitä turkoosia alakatetta.
Maalaamaton 140€+pk.Noista postikulujen suuruudesta en tiedä.
On meinaan oma lehmä ojassa kun ei ole siunattu kielipäällä.

Back